hvornår synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor kan de senest blive døbt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.054 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

twinny

Senest børn kan blive døbt?

Vi står nemlig i den situation, hvor jeg gerne ville have drengene døbt i den kirke hvor min far blev begravet......

Men men men det koster 2870...  

Også festen oveni...

Begrund gerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Maja_4000

Hvorfor koster det noget ?

Anmeld

11. marts 2012

twinny

Maja_4000 skriver:

Hvorfor koster det noget ?

Fordi det er ude for mit sogn.

Anmeld

11. marts 2012

Klumpe-dumpe

twinny skriver:

Senest børn kan blive døbt?

Vi står nemlig i den situation, hvor jeg gerne ville have drengene døbt i den kirke hvor min far blev begravet......

Men men men det koster 2870...  

Også festen oveni...

Begrund gerne..

koster det for at blive døbt i kirken?

jeg har ikke stemt, for jeg mener ikke så som så der er en alder, da jeg gik i folkeskole blev ½ delen af klassen døbt lige inden vi blev konfimeret.

-Og min datter blev døbt da hun var 5 mdr- da hun jo lige skulle hjem fra sygehuset....

Anmeld

11. marts 2012

twinny

Lille fe skriver:

koster det for at blive døbt i kirken?

jeg har ikke stemt, for jeg mener ikke så som så der er en alder, da jeg gik i folkeskole blev ½ delen af klassen døbt lige inden vi blev konfimeret.

-Og min datter blev døbt da hun var 5 mdr- da hun jo lige skulle hjem fra sygehuset....

Det er ude for mit sogn...

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

det er ligemeget det er ude af dit sogn.. det skal INGENTING koste...

jeg bor i midtjylland og min datter blev døbt i sønderjylland

Anmeld

11. marts 2012

Maja_4000

twinny skriver:

Fordi det er ude for mit sogn.

Skal man så betale ?! Vi valgte da en anden kirke end den vi "skulle" have fået Caroline døbt i .. 

Jeg synes ikke man kan sætte alder på .. De skal jo bare være navngivet inden de er 6 måneder Personligt ville jeg dog gøre det inden mit barn blev 1 år (: Men der er jo også nogle der venter til børnene er gamle nok til selv at vælge om de vil døbes

Anmeld

11. marts 2012

Mor Christa

- hvis du snakker med præsten i den kirke du gerne vil ha' børnene døbt i, og siger at det har en betydning for Jer osv, så går de med til det. Uden at det koster noget.

Sådan var det hvert fald med min søn. Han blev døbt sidste år i en kirke i min hjemby. Jeg boede laangt derfra, men fordi kirken i min hjemby havde betydning for mig, så fik vi lov; jeg er selv konfirmeret der og det samme med mine søskende, og min mormor ligger begravet der

Anmeld

11. marts 2012

twinny

MissChrista skriver:

- hvis du snakker med præsten i den kirke du gerne vil ha' børnene døbt i, og siger at det har en betydning for Jer osv, så går de med til det. Uden at det koster noget.

Sådan var det hvert fald med min søn. Han blev døbt sidste år i en kirke i min hjemby. Jeg boede laangt derfra, men fordi kirken i min hjemby havde betydning for mig, så fik vi lov; jeg er selv konfirmeret der og det samme med mine søskende, og min mormor ligger begravet der

Så må jeg lige ringe på mandag..

Anmeld

11. marts 2012

Camillee

Elias blev heller ikke døbt i vores sogn og det kostede ingenting.
... han blev dåbt på sin 1 års fødselsdag (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.