Sex i samme rum som baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Benjamins'mor

Jeg ville aldrig nogensinde kunne have sex min søn var i samme rum. Og sådan har jeg altid haft det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Zafir

Så længe babyen sover som en sten i deres egen seng, så sker der jo ingenting ved at mor og far elsker hinanden

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Så længe babyen sover som en sten i deres egen seng, så sker der jo ingenting ved at mor og far elsker hinanden

Anmeld

12. marts 2012

Jonatansmor

2skønnebørn skriver:

de skal jo altså heller ikke se på

vores sov også ved siden af til de var 4-6 mdr. Og vi havde sex, mens de sov og det var ikke noget problem....

Synes stadig ikke det hører sammen. Har intet problem med at tale om sex med andre, men direkte at dyrke sex mens barnet sover ved siden af/i samme rum, det kan jeg bare ikke.

Anmeld

12. marts 2012

Tona

Jonatansmor skriver:

Jeg har stemt aldrig. Synes slet ikke sex og børn hører sammen

Enig  

Anmeld

12. marts 2012

TeamRocket

Da vores knægt var 9 mdr kom han på eget værelse, det var simpelthen forkert at have ham i soveværelset når vi gerne ville hygge synes vi. Synes det er heeelt forkert at sige børn bare sover fra det, et barn på et år og op efter kan jo godt ligge vågen og lytte uden og sige noget. Det er for skummelt til os!

Anmeld

12. marts 2012

MetteMoell

Jeg har stemt aldrig. Jeg vil på ingen måde kunne koncentere mig, hvis min datter sov i samme rum. Jeg ville hele tiden tænke på om hun nu skulle vågne. det vil jeg slet ikk kunne.

Anmeld

12. marts 2012

sarahb

NO GO herfra Jeg ville ikke kunne gøre det. Og har ikke gjort det.

Anmeld

12. marts 2012

Mist

Jeg har selv sagt 4 måneder, for det er der baby kommer i fleste tilfælde på eget værelse.. Men jeg kan normalt ikke fokusere når min datter sover i samme rum.. OG det forgår altid når hun sover.. 

Børn og sex høre ikke sammen.. 

Anmeld

12. marts 2012

Frk Mig

babyboy2012 skriver:

Hvad er jeres holdning til dette ? 

Personligt har jeg ikke noget problem med det, vores søn er 1 måned gammel og han sover som en sten, så han lægger ikke mærke til noget. Men hvor går grænsen ? hvornår er de for gamle til at være i samme rum som mor og far når der dyrkes lagengymnastik ? 

Begrund gerne dit svar, og undskylder for at anonym ikke er en mulighed 

Jeg har stemt 4 mdr .. men det er fordi at der ryger de på eget værelse .. Men som regel går vi ned i stuen. Mest fordi at jeg ikke vil vække ham. Og så syntes jeg det er lidt underligt hvis man kan høre ham .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.