Sex i samme rum som baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er baby for gammel ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.511 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Bassemor<3

Hvad er jeres holdning til dette ? 

Personligt har jeg ikke noget problem med det, vores søn er 1 måned gammel og han sover som en sten, så han lægger ikke mærke til noget. Men hvor går grænsen ? hvornår er de for gamle til at være i samme rum som mor og far når der dyrkes lagengymnastik ? 

Begrund gerne dit svar, og undskylder for at anonym ikke er en mulighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

lycly

Min datter er 8 mdr og indtil videre har jeg ikke noget problem med at have sex selvom hun er i samme rum. Hvis hun altså sover, vel at mærke! Kan ikke når hun er vågen

Jeg har så stemt over 1 år, fordi så begynder hun langsomt at blive mere og mere bevidst. Men hovedårsagen til, at jeg har stemt over et år, er fordi vi bor i en 2-værelses, så vi sover alle 3 i samme rum og vi flytter først om et par år

Anmeld

11. marts 2012

Kay

puhh ha... det er svært at svare på... lige nu har jeg svært ved at havde sex hvis jeg kan mærke baby mosle inde i maven... kan ikke koncentrere mig

Anmeld

11. marts 2012

B&J

vi havde ingen problemer med det ind til daniel blev 9mdr så vågnede han ind i mellem stod op også stoppede vi og flyttede fra det rum

Anmeld

11. marts 2012

Bassemor<3

LunaLykke skriver:

Min datter er 8 mdr og indtil videre har jeg ikke noget problem med at have sex selvom hun er i samme rum. Hvis hun altså sover, vel at mærke! Kan ikke når hun er vågen

Jeg har så stemt over 1 år, fordi så begynder hun langsomt at blive mere og mere bevidst. Men hovedårsagen til, at jeg har stemt over et år, er fordi vi bor i en 2-værelses, så vi sover alle 3 i samme rum og vi flytter først om et par år

Jeg har selv svaret 6 måneder, ved ikke helt hvad jeg skal have mit svar i, men føler det er der min grænse ligger. 

regner med at han er på eget værelse ingen har er 6 måneder, så jeg tror ikke vi når grænsen herhjemme 

Anmeld

11. marts 2012

Jonatansmor

Jeg har stemt aldrig. Synes slet ikke sex og børn hører sammen

Anmeld

11. marts 2012

Clisolka

Altså... Vi har lidt af et "problem" herhjemme... Isabella (16 mrd) sover i sin tremmeseng i vores soveværelse, da vi kun bor i en 2-vær. 

Sex er ikke noget der hører hjemme når hun er vågen. Så her er det  sex når hun sover - eller sofaen 

Anmeld

11. marts 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Jonatansmor skriver:

Jeg har stemt aldrig. Synes slet ikke sex og børn hører sammen

de skal jo altså heller ikke se på

vores sov også ved siden af til de var 4-6 mdr. Og vi havde sex, mens de sov og det var ikke noget problem....

Anmeld

11. marts 2012

Sara.

Vi har sex når ungerne sover :-)

Og så er det ligemeget om det er i samme rum, dog ikke i samme seng!

Mine børn er snart 2 og 4½ år.

Vil gerne sige at selvom man har sex i samme rum, så betyder det jo ikke at man forbinder sex og børn. Slet slet ikke.
Det er bare sådan familie livet nu engang er nogle gange. Afhænger jo af hvor mange rum man har, hvor børnene sover, hvor kreativt sexliv man har osv........

Anmeld

11. marts 2012

Fenja09

Så længe barnet sover og ikke er bevidst om hvad mor og far laver synes jeg ikke der er noget problem i at have sex i samme rum. Jeg har stemt over 1 år, men kommer jo meget an på det enkelte barn og hvor langt fremme i udviklingen det er.

Synes heller ikke man skal gøre sex til tabu og fy fy skamme, det er jo ganske naturligt og det er jo grunden til at vi har vores skønne guldklumper hos os. Ikke at jeg mener man skal dyrke sex for øjenene af børnene, men man skal bestemt heller ikke gøre det til noget "forfærdeligt". Og skulle et barn på 2 år se sine forældre dyrke sex så husket barnet det alligevel ikke og aner ikke hvad det er.

/Fenja - mor til Alberte på 6 1/2 måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.