Sex i samme rum som baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

celkt

Maja88 skriver:

gør i det så når børnene ikke er hjemme eller om aftenen???

hvilket noget,?? - sex i haven, eller sex generelt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Maja88

celkt skriver:

hvilket noget,?? - sex i haven, eller sex generelt??

hehe sex i haven

Anmeld

11. marts 2012

celkt

begge dele, - er børnene hjemme og sover godt, er det jo ikke så svært at lade havedøren være åben så vi kan høre dem. Bor i et lille hus... Men det skal nu være sent om aftenen, for vi har naboer ret tæt på, så det må gerne være lidt mørkt...

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

babyboy2012 skriver:

Hvad er jeres holdning til dette ? 

Personligt har jeg ikke noget problem med det, vores søn er 1 måned gammel og han sover som en sten, så han lægger ikke mærke til noget. Men hvor går grænsen ? hvornår er de for gamle til at være i samme rum som mor og far når der dyrkes lagengymnastik ? 

Begrund gerne dit svar, og undskylder for at anonym ikke er en mulighed 

Tjaa. Vi har haft sex, selvom Laura var 1 år+

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

begge dele, - er børnene hjemme og sover godt, er det jo ikke så svært at lade havedøren være åben så vi kan høre dem. Bor i et lille hus... Men det skal nu være sent om aftenen, for vi har naboer ret tæt på, så det må gerne være lidt mørkt...

ej undskyld jeg spørger sådan..

men er det ikke ubehageligt når duggen så er faldet

Anmeld

11. marts 2012

Levi&LilysMor

Vi gør det mens han sover i vuggen, han er lidt over 5 mdr og han lægger ikke mærke til noget og kan jo ikke huske noget, når han bliver mere bevidst sover han heller ikke i samme rum som os  

Anmeld

12. marts 2012

celkt

Maja88 skriver:

ej undskyld jeg spørger sådan..

men er det ikke ubehageligt når duggen så er faldet

et vattæppe på græsplænen tager duggen... og så er det SÅ fedt, hvis det er stjerneklart...

Anmeld

12. marts 2012

Maja_4000

tinasmor skriver:

Personligt ville jeg aldrig være intim med min mand lige meget hvor gl. baby var. Det er fordi jeg ikke selv ville kunne nyde og slappe af så jeg har stemt aldrig.

Det samme her

Anmeld

12. marts 2012

Carl-Emil's mor

Synes det er meget stort stof til eftertanke med denne debat når man tænker på at mange har stor grænse i forhold til nøgne børn f.eks den nylige debat om en mormor der skiftede ble... Men back til emnet ALDRIG!!!!! jeg synes det er dybt "forkert " og ja ja barnet sover MEN børn opfatter altså også når de sover, man vil vel heller ikke skændes med sin partner i samme rum som barnet sover og ja nogle bor i 2 v lejlighed det gør jeg altså også og skulle jeg noget seksuelt ville han få lov at sove i sin lift oppe i stuen i en kravlegård ligesomHvis han havde sovet på eget værelse men det er jo fint nok at nogle folk kan i min verden er det bare " forkert " ... Skriver " forkert " fordi jeg ikke kan finde det korrekte ord for det og selvfølgelig er det ikke forkert for man bestemmer jo selv... Men for mig er sex bare lige så vigtigt som St trække vejret så gider ikke være lydløs så kunne jeg lige så godt spise et æble

Anmeld

12. marts 2012

VNB

babyboy2012 skriver:

Hvad er jeres holdning til dette ? 

Personligt har jeg ikke noget problem med det, vores søn er 1 måned gammel og han sover som en sten, så han lægger ikke mærke til noget. Men hvor går grænsen ? hvornår er de for gamle til at være i samme rum som mor og far når der dyrkes lagengymnastik ? 

Begrund gerne dit svar, og undskylder for at anonym ikke er en mulighed 

Da Viktor var helt lille var det ikke noget problem for os at have sex i soveværelset hvor han seng jo også stod. Men først når han sov. 

Da han blev 6 mdr. Flyttede vi hans seng ind på hans eget værelse. Jeg synes det var "akkavet" at have sex i samme rum som ham, for han begyndte tit,i den alder, at vågne ved de mindste lyde, og det var bare ikke særlig fedt når man kunne høre ham pudsle rundt og pludre over fra træmmesengen mens vi lå der og var igang... 

så jeg har stemt 6 mdr, men det er jo kun ud fra min førnævnte erfaring... 

jeg vil dog sige at nu her hvor han er 1 år, ville jeg ihvertfald aldrig aldrig aldrig have sex foran ham. De er jo begyndt at være meget opmærksom i den alder, og før man ved af de kan de snakke og så fortæller de hele vuggestuen om det dagen efter... ellers tak.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.