Hvornår er man enlig mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Godt ske det er det forkerte sted. 

Men nu er det sådan min kæreste og jeg flytter fra hiannden, men få bliver sammen. Er man så endlig mor ? - han bor ca 200 km fra os?

Det bedste du kunne gøre var vel at spørge på kommunen og evt få den til at sende noget til dig på skrift så du altid har det hvis der bliver noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Isabella_mor

jeg synted du skal prøve at tale med din kommune om det, for der findes ikke skrevne regler omkring det, det er op til den enkelte kommune, man må gerne have overnattende gæster indimellem.. men jeg syntes ikke det er fair at du får 100 forskellige begrundelser herinde fra. der er en masse der ikke har helt styr på hvordan man gør og ikke gør, det ved de på kommunen.. så ring til dem og hør hvad DERES regler er.. for selvfølgelig skal dit barn se sin far...

Anmeld

23. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg var samme tur igellem sidste år vi flytte fra hinanden og man må kun sove sammen i 2 døgn pr uge og han må ikke betale en dyt og han må ingang have sin tandbørste ståen på badeværelse han må kun have en lille taske med to sæt tøj det er alt.Fik jeg afvide på kommunen men det er jo pga man får de tillæg osv hvis ikke så bestemmer man jo selv.F.eks du har et godt job så du ikke søger om tillæggen forhøje børnepenge forhøjet  børnefamilieydelsen.

Sagde hun til mig hende på kommunen til mig sidste år.

Henriette

Anmeld

23. marts 2012

H+S Skjolgborg.

isabellamor skriver:

jeg synted du skal prøve at tale med din kommune om det, for der findes ikke skrevne regler omkring det, det er op til den enkelte kommune, man må gerne have overnattende gæster indimellem.. men jeg syntes ikke det er fair at du får 100 forskellige begrundelser herinde fra. der er en masse der ikke har helt styr på hvordan man gør og ikke gør, det ved de på kommunen.. så ring til dem og hør hvad DERES regler er.. for selvfølgelig skal dit barn se sin far...

Ja det har du endelig ret i for det er også meget forskeligt fra kommunen til kommune hved jeg da.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.