Hvornår er man enlig mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay - men hvis vi gik fra hianneden må han så heller ikke komme på bøsg de weekender han nu har fri få at se hans søn?

jo han må bare ikke sove der, og han må ikke have noget mad eller andet med overhovedet, medmindre det er direkte gaver til hans søn.. de er virkelig strikse, især lige i tiden, for de prøver at fange alle dem de kan lige nu, for at få penge i statskassen, og så er det vidst gået op for dem HVOR mange der egentlig snyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Lilje82

Når man er enlig forsørger må man han kun overnatte 1-2 gange i ugen ellers betegnes det som snyd.

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jo han må bare ikke sove der, og han må ikke have noget mad eller andet med overhovedet, medmindre det er direkte gaver til hans søn.. de er virkelig strikse, især lige i tiden, for de prøver at fange alle dem de kan lige nu, for at få penge i statskassen, og så er det vidst gået op for dem HVOR mange der egentlig snyder

Puha det er forvirrene, tror måske bare jeg tager en snak med kommuen- så jeg ikke bliver dømt få socialt bedrageri  

Men er det samme regler over hele landet? - hvis jeg må spøger dumt 

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Puha det er forvirrene, tror måske bare jeg tager en snak med kommuen- så jeg ikke bliver dømt få socialt bedrageri  

Men er det samme regler over hele landet? - hvis jeg må spøger dumt 

jaa, der er nogenlunde de samme regler over det hele..

Men ja tag en snak med kommunen om det

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Når man er enlig forsørger må man han kun overnatte 1-2 gange i ugen ellers betegnes det som snyd.

Okay - Men han er kommer kun hver anden wekende måske ? - er jeg så endlig ?

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jaa, der er nogenlunde de samme regler over det hele..

Men ja tag en snak med kommunen om det

Okay mange tak  

Anmeld

11. marts 2012

132319

Det er meget meget forskelligt fra kommune til kommune hvordan reglerne er. 

I min kommune må man bare ikke leve som var man i et ægteskab, der er ingen regler om overnatning.

Anmeld

11. marts 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Okay - Men han er kommer kun hver anden wekende måske ? - er jeg så endlig ?

Der er åbenbart flere ting der spiller ind efter hvad jeg kan læse mig frem til. Du må undersøge sagen, jeg kan desværre ikke være mere behjælpelig, da jeg ikke selv er enlig og derfor ikke reelt kender reglerne

Måske du kan bruge dette til noget. http://www.socialrdg.dk/Default.aspx?ID=2221

Anmeld

19. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Få at rede vores forhold, og begrund af hans arbjede. 

Men han kommer MÅSKE hjem hver anden weekend, går an på hans job. 

Du er IKKE BERETTIGET til samme ting som en enlig hvis han har tøj, tandbørste eller nogle som helst ting hos dig! Han må ikke hjælpe til i huset eller noget som helst for det kan lede til ægteskabeligt sammenvær ... Dette er DIREKTE ORD fra det møde jeg var hos, hos min kommune vedrørende hvordan og hvorledes! Fuldstændig tilgrin!!!!!!!

Anmeld

19. marts 2012

Lone Jakobsen

da jeg var alene var reglerne ikke så stramme. min kæreste måtte gerne overnatte hver weekend, og faderen til børnene måtte gerne besøge dem i weekenderne. 

men de har vist strammet en del op på reglerne siden dengang. så synes det er en god ide at snakke med kommunen. så har du også deres ord for at det du gør er okay, hvis en nabo sku få lyst til at melde dig for bedrageri (det var der engang en der mente hun sku gøre ved mig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.