Hvornår er man enlig mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Godt ske det er det forkerte sted. 

Men nu er det sådan min kæreste og jeg flytter fra hiannden, men få bliver sammen. Er man så endlig mor ? - han bor ca 200 km fra os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Men nu er det sådan min kæreste og jeg flytter fra hiannden, men få bliver sammen. Er man så endlig mor ? - han bor ca 200 km fra os?

om man er enlig eller ej kommer vel an på hvor meget man er sammen, og ikke hvor langt væk fra hinanden man er..

Men hvorfor dog flytte så langt væk fra kæreste og barn??

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

om man er enlig eller ej kommer vel an på hvor meget man er sammen, og ikke hvor langt væk fra hinanden man er..

Men hvorfor dog flytte så langt væk fra kæreste og barn??

Få at rede vores forhold, og begrund af hans arbjede. 

Men han kommer MÅSKE hjem hver anden weekend, går an på hans job. 

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Få at rede vores forhold, og begrund af hans arbjede. 

Men han kommer MÅSKE hjem hver anden weekend, går an på hans job. 

Jeg ved ikke om du betegnes som enlig på baggrund af det..

Men jeg har en veninde hvor kæresten er soldat, og de bor ret langt fra hinanden fordi han bor på kasernen.. de er lige blevet snuppet for socialt bedrageri, fordi han var hjemme og sove ved dem engang imellem, det måtte han ikke.. så de fik en kæmpe regning fra kommunen..

Så tror faktisk ikke de ser på km, men derimod på hvor tit den anden er der..

Anmeld

11. marts 2012

wamse

Anonym skriver:

Det afhænger også, om han bidrager til husholdningen hjemme ved jer.

Anmeld

11. marts 2012

wamse

An&Jo skriver:

Men jeg har en veninde hvor kæresten er soldat, og de bor ret langt fra hinanden fordi han bor på kasernen.. de er lige blevet snuppet for socialt bedrageri, fordi han var hjemme og sove ved dem engang imellem, det måtte han ikke.. så de fik en kæmpe regning fra kommunen..

det tror jeg du har ret i, og om han bidrager til den daglige husholdning med penge 

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

wamse skriver:

det tror jeg du har ret i, og om han bidrager til den daglige husholdning med penge 

ikke så meget bidrag til husholdningen, for med min veninde der, der bidrog han slet ikke med noget, han var der bare indimellem..

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hmm okay - Det vile vi jo helst ikke oplave at blive dømt få socialt bedrageri. 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Han kommer jo til at have sin egen husleje at beetale, og alt det der nu høre til det. Han ville jo nok hjælpe når han kommer på besøg med at betale få noget mad det vi nu skla opleve den weekende hvor han er hjemme.

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ikke så meget bidrag til husholdningen, for med min veninde der, der bidrog han slet ikke med noget, han var der bare indimellem..

Okay - men hvis vi gik fra hianneden må han så heller ikke komme på bøsg de weekender han nu har fri få at se hans søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.