Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg synes det er en fin alder! Men jeg tror bestemt også, at det bliver nemmere for dem med alderen.

Jeg har været klar til børn siden jeg var 20, men nåede at blive 24, før jeg fik Benjamin Men dengang, da han var 22, var han bare slet ikke klar  

Tror jeg har været klar siden jeg var 18 :s men jeg tror du har ret i det med de bedre kan håndtere det, hvis det er et uheld .. Det kunne ihvertfald godt lyde sådan på ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Annana89

Katte87 skriver:

Ja, nogle mænd skal nok lige have det sidste skub. Sådan har min kæreste været med mange ting. Nogle gange bliver jeg nødt til at sætte nogle ord på for ham, eller komme med nogle overskuelig "valg/muligheder" så han kan tage en beslutning

Det kan godt lyde til "mor-barn" agtigt! Men jeg tror du ved hvad jeg mener

Ja nettop! Min mand manglede lige der der skub der hed at han skulle opleve et spædbarn og "prøve" det af så han kunne bevise over for sig selv at han var i stand til at tage sig af det! 

Efterfølgende blev vi enige om at det var det rigtige tidspunkt for os og nu er han jo ved at gå ud af sit gode skind over snart og skal være far og mener ikke det kan gå stærkt nok med at få ham til verden

Men har bare nogle gange behovgror hjælp til at tage valg og sætte ord på deres tanker! Hihi eller i mangel af bedre "hjælp" til at tænke

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Annana89 skriver:

Ja nettop! Min mand manglede lige der der skub der hed at han skulle opleve et spædbarn og "prøve" det af så han kunne bevise over for sig selv at han var i stand til at tage sig af det! 

Efterfølgende blev vi enige om at det var det rigtige tidspunkt for os og nu er han jo ved at gå ud af sit gode skind over snart og skal være far og mener ikke det kan gå stærkt nok med at få ham til verden

Men har bare nogle gange behovgror hjælp til at tage valg og sætte ord på deres tanker! Hihi eller i mangel af bedre "hjælp" til at tænke

Haha true true!  

Hvor er det dejligt at høre! Det ændrede sig også radikalt her og min kæreste var/er blevet endnu mere fantastisk efter han blev far!  

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Tror jeg har været klar siden jeg var 18 :s men jeg tror du har ret i det med de bedre kan håndtere det, hvis det er et uheld .. Det kunne ihvertfald godt lyde sådan på ham?

Tja, det var i hvert fald det, det betød her hjemme

Tag en god snak med ham og fortæl endelig hvad i er blevet enige om!

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Tja, det var i hvert fald det, det betød her hjemme

Tag en god snak med ham og fortæl endelig hvad i er blevet enige om!

Det skal jeg da gøre

Anmeld

13. marts 2012

signe.

Åh, jeg ved ikke om det ligger under den rigtige kategori, but here goes..

Jeg vil meget gerne have baby, men kæresten har sagt at han ikke er klar, så jeg har langsomt accepteret det, selvom det jo selvfølgelig ikke lige var sådan jeg havde tænkt det. Jeg stoppede på p-piller fordi jeg har været på dem i ca. 5 år og jeg mener selv at det ikke er sundt for kroppen og at jeg ganske enkelt ikke ønskede at bruge dem længere, så kæresten fik af vide, at ville han ikke have børn så måtte han have kondomet frem og det var han ok med.. Men nu er jeg bare så forvirret.. Fordi han har sagt at hvis jeg kom og sagde jeg var gravid (hvis det var ved et uheld), så sagde han at han bare lige skulle vænne sig til tanken om børn + at vi 2 gange har haft sex uden prævention og uden at han har trukket sig ud , og han har altså ikke nogen anelse om hvor jeg er cyklusmæssigt, bortset fra at jeg selvfølgelig siger det når jeg har mens. 

Så her kommer mit spørgsmål:

Vælger han at lade være at trække sig ud fordi han tror jeg er i den "sikre periode" (som jo egentlig ikke er sikker) eller vil han gerne nu, uden at sige det direkte? 

Jeg ved godt det ville være nemmest bare at spørge ham, men har prøvet før og jeg føler ikke at jeg får et ordentlig svar. :/ 

Snak med ham.. vi kan ikke fortælle hvordan han tænker.. Men vil bare lige sige at I er ikke sikret mod graviditet bare fordi han trækker sig ud inden han kommer der er også sædceller i præsæden som kommer inden udløsning, bare lige til info

Anmeld

13. marts 2012

L&V

LR85 skriver:

Jeg tror desværre a drenge/mænd ikke tænker sååå langt når de er ved a komme. Så han tænker nok a det er dejligt a komme, og tænker i dette sekundt nok ikke over mulige børn. 

Synes ærlig talt i skulle finde en ordenlig præventions mulighed, da det er unfair bare a lade ansvaret være op til ham. 

Tænker jeg os

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Snak med ham.. vi kan ikke fortælle hvordan han tænker.. Men vil bare lige sige at I er ikke sikret mod graviditet bare fordi han trækker sig ud inden han kommer der er også sædceller i præsæden som kommer inden udløsning, bare lige til info

Ja det ved jeg Har bare ikke rigtigt tænkt over det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.