Åh, jeg ved ikke om det ligger under den rigtige kategori, but here goes..
Jeg vil meget gerne have baby, men kæresten har sagt at han ikke er klar, så jeg har langsomt accepteret det, selvom det jo selvfølgelig ikke lige var sådan jeg havde tænkt det. Jeg stoppede på p-piller fordi jeg har været på dem i ca. 5 år og jeg mener selv at det ikke er sundt for kroppen og at jeg ganske enkelt ikke ønskede at bruge dem længere, så kæresten fik af vide, at ville han ikke have børn så måtte han have kondomet frem og det var han ok med.. Men nu er jeg bare så forvirret.. Fordi han har sagt at hvis jeg kom og sagde jeg var gravid (hvis det var ved et uheld), så sagde han at han bare lige skulle vænne sig til tanken om børn + at vi 2 gange har haft sex uden prævention og uden at han har trukket sig ud , og han har altså ikke nogen anelse om hvor jeg er cyklusmæssigt, bortset fra at jeg selvfølgelig siger det når jeg har mens.
Så her kommer mit spørgsmål:
Vælger han at lade være at trække sig ud fordi han tror jeg er i den "sikre periode" (som jo egentlig ikke er sikker) eller vil han gerne nu, uden at sige det direkte?
Jeg ved godt det ville være nemmest bare at spørge ham, men har prøvet før og jeg føler ikke at jeg får et ordentlig svar. :/
Det lyder FULDSTÆNDIGT som min og kærestens situation i sin tid!
Da vi også havde haft sex uden prævention nogle gange, tog jeg snakken med ham (da han var meeget beruset haha).
Det viste sig, at han gerne ville, men at han havde svært ved at tage beslutningen og sige JA
Han havde svært ved tanken om at planlægge en graviditet og kunne egentlig bedre håndtere, at det var et "uheld". Derfor blev vi enige om, da han igen var ved sine fulde fem
, at vi smed alt prævention og så skete det, når det skete 
Det kan jo være, at det samme gælder for din kæreste. Nok er kondom kedeligt, men de er jo heldigvis sjældent dumme de kære mænd. Du har været ærligt, så han ved, at du ikke er på prævention og han vælger selv ikke at bruge andet. Derfor tror jeg ikke, at det er helt ubevidst! 
Men jeg krydser fingre for dig
Jeg ved udemærket godt hvordan det er, at være hammer skruk!