Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Tja der er jo kun en måde at finde ud af det på!

Den måde du beskriver det: altså med at han gerne vil beholde et evt. barn, hvis du skulle blive gravid, og han godt ved, at du ikke er på prævention, ja så tolker jeg det som, at han godt vil. men men men.. jeg kender selvfølgelig ikke din mand, og kan kun snakke for mig selv  

Men jeg synes helt klart, at du skal spørge ham, hvad han har tænkt sig, siden i har sex uden prævention For skulle "uheldet" være ude, jamen så skal det jo gerne være ønsket af jer begge!

Han véd jo at abort er no-go for mig. Så sker det, ja så sker det. 

Han sagde faktisk på et tidspunkt ja, til PB, men det var som om at han bakkede ud efter et par dage fordi det blev seriøst .. Jeg tror virkelig han er bange for om han kan klare det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Han véd jo at abort er no-go for mig. Så sker det, ja så sker det. 

Han sagde faktisk på et tidspunkt ja, til PB, men det var som om at han bakkede ud efter et par dage fordi det blev seriøst .. Jeg tror virkelig han er bange for om han kan klare det? 

Jeg tror det er en svær beslutning for mange mænd. 

Min kæreste var bange for ansvaret og det kan jeg jo egentlig godt forstå. Efterfølgende har han sagt, at han er så glad for, at vi fik Benjamin nu og ikke senere. Og så synes han btw ikke det er så hårdt, det der med børn hehe

Han skulle i hvert fald lige skubbes lidt for at kortene kom på bordet. Hvilket jeg også synes er vigtigt, da man godt kan føle, at man snyder dem lidt (forstår du hvad jeg mener?) Jeg ønskede ikke at blive gravid, før vi var helt enige om det.

Anmeld

10. marts 2012

Annana89

Anonym skriver:

Ja, seriøse ting går han helst en stor bue udenom

Jeg tror at han ikke helt er klar over hvad han vil. Ærligt talt.. Jeg tror måske, at han gerne vil, men det er det der med ansvaret og kan han nu klare det?

Ja han er sikkert i tvivl, eller meget usikker på det! Men han skal jo allerhelst være ret sikker på at han har lyst til at være far hvis det er der sker!

Jeg sys du bør forlange at i bruger gummi i indtil han kan gi et svar! 

Hvis hans tvivl bundet i usikkerhed om han kan tage sig af et barn osv. Så er det godt at besøge andre med babyer! Det gjorde vi mens vi snakkede om graviditet og efter nogle gange hvor min mand havde fået loV at håndtere og være sammen med sårn en lille str. Var han ikke i tvivl! Måske skal din bare ha det sidste skub i form af tro på sig selv?!

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Min kæreste var bange for ansvaret og det kan jeg jo egentlig godt forstå. Efterfølgende har han sagt, at han er så glad for, at vi fik Benjamin nu og ikke senere. Og så synes han btw ikke det er så hårdt, det der med børn hehe

Han skulle i hvert fald lige skubbes lidt for at kortene kom på bordet. Hvilket jeg også synes er vigtigt, da man godt kan føle, at man snyder dem lidt (forstår du hvad jeg mener?) Jeg ønskede ikke at blive gravid, før vi var helt enige om det.

Ja jeg forstår.. Føler mig virkelig bare forvirret over hans ja-nej, ja-nej :s og når han siger at han egentlig ikke ved hvad han vil :s Jeg vil jo også virkelig gerne have at det er 100% ønskebarn for os begge men han er svær at gøre sig klog på mht det?

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Ja han er sikkert i tvivl, eller meget usikker på det! Men han skal jo allerhelst være ret sikker på at han har lyst til at være far hvis det er der sker!

Jeg sys du bør forlange at i bruger gummi i indtil han kan gi et svar! 

Hvis hans tvivl bundet i usikkerhed om han kan tage sig af et barn osv. Så er det godt at besøge andre med babyer! Det gjorde vi mens vi snakkede om graviditet og efter nogle gange hvor min mand havde fået loV at håndtere og være sammen med sårn en lille str. Var han ikke i tvivl! Måske skal din bare ha det sidste skub i form af tro på sig selv?!

Ja det er nok noget i den stil der skal til :s

Anmeld

10. marts 2012

Annana89

Katte87 skriver:

Godt svar! Sårn lign. Var det også med min mand

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja jeg forstår.. Føler mig virkelig bare forvirret over hans ja-nej, ja-nej :s og når han siger at han egentlig ikke ved hvad han vil :s Jeg vil jo også virkelig gerne have at det er 100% ønskebarn for os begge men han er svær at gøre sig klog på mht det?

Jeg kan udemærket godt forstå dig! Og sådan havde jeg det også. 

Men ja, som alle vi irriterende kvinder siger, så er det bedste nok bare at snakke med ham om det! Få ham til at sætte ord på hvad han tænker (oh yeah, det hader min mand også, når jeg siger! .)

Må jeg spørge hvor gammel han/i er? For det kan jo også betyde lidt - hvor meget "livserfaring" han har og hvor moden og klar han er på baby.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå dig! Og sådan havde jeg det også. 

Men ja, som alle vi irriterende kvinder siger, så er det bedste nok bare at snakke med ham om det! Få ham til at sætte ord på hvad han tænker (oh yeah, det hader min mand også, når jeg siger! .)

Må jeg spørge hvor gammel han/i er? For det kan jo også betyde lidt - hvor meget "livserfaring" han har og hvor moden og klar han er på baby.

Vi er 20 og 21 , så ikke så forfærdeligt gamle og med masser af tid foran os, I know.  

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Godt svar! Sårn lign. Var det også med min mand

Ja, nogle mænd skal nok lige have det sidste skub. Sådan har min kæreste været med mange ting. Nogle gange bliver jeg nødt til at sætte nogle ord på for ham, eller komme med nogle overskuelig "valg/muligheder" så han kan tage en beslutning

Det kan godt lyde til "mor-barn" agtigt! Men jeg tror du ved hvad jeg mener

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Vi er 20 og 21 , så ikke så forfærdeligt gamle og med masser af tid foran os, I know.  

Jeg synes det er en fin alder! Men jeg tror bestemt også, at det bliver nemmere for dem med alderen.

Jeg har været klar til børn siden jeg var 20, men nåede at blive 24, før jeg fik Benjamin Men dengang, da han var 22, var han bare slet ikke klar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.