Han kræver 7/7 ordning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Det har jeg også hørt før, men ville lige spørge for en sikkerhedsskyld.. Årh hvor jeg håber de ikke gå med til det

For at de ikke gør.. Men jeg er rimelig sikker på at de ikke vil foreslå det eller gå med til det hvis du er imod det. Og slet ikke når hun er under 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Giraffen

rikkeregnbue skriver:

Ja, Idas far og jeg er jo gået fra hinanden og indtil i dag har vi kunnet snakke så fint sammen og blive enige om ting osv.

Men nu...

Han kræver en 7/7 ordning!!!  Jeg NÆGTER fuldt ud en 7/7 ordning. Ikke tale om!

Ida er lige om lidt 7 uger gammel, og på flaske. Vi skal mødes i aften og se om vi kan finde på en anden ordning fælles. Og hvis ikke..

Hvor høje er chancerne så for at han får som han vil?

det er jeg ked af at høre - den havde jeg lige misset herinde

Ved ingenting men ville ikke smutte forbi uden en ordentlig krammer 

Anmeld

10. marts 2012

Benjamins'mor

Hvis i ender i statsamtet, så vidt jeg har ladet mig fortælle, kan han ikke engang få hende hver anden weekend fordi hun er så lille.

Anmeld

10. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har hørt at barnet skal være 1 år før at statsamtet anbefaler overnatning.

Jeg ville melde ud at en 7/7 ikke kan komme på tale. Men at han kan få 1 overnatning om ugen når barnet er 1 år gammelt, indtil da må han komme og besøge sit barn lige så tit han har lyst. Ellers ville jeg gå i statsamtet.

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

rikkeregnbue skriver:

Ja, Idas far og jeg er jo gået fra hinanden og indtil i dag har vi kunnet snakke så fint sammen og blive enige om ting osv.

Men nu...

Ida er lige om lidt 7 uger gammel, og på flaske. Vi skal mødes i aften og se om vi kan finde på en anden ordning fælles. Og hvis ikke..

Øv hvor træls

Jeg synes bestemt også det virker voldsomt for sådan en lille størrelse at skulle være i en 7/7 ordning! 

Jeg håber i finder den rigtige løsning for jer, og ikke mindst lille Ida

Du får lige en herfra også

Anmeld

10. marts 2012

Camulla

rikkeregnbue skriver:

Men nu...

Først og fremmest: Det er jeg bare rigtig ked af at høre...

Second of all: Jeg har hørt fra mange børn og fra skolelærere som har med disse børn, som er i 7/7 ordning at gøre, at børn som er i denne ordning, føler sig ufattelig rodløse og føler sig som en gæst i hjemmet, lige meget hvor barnet er. Min mand har også selv været i denne ordning som barn og han syntes bestemt ikke at det var rart, han er enig i ovenstående og var træt af at bære tasker frem og tilbage i skole. Så det er i hvert fald ikke i barnets interesse, det er kun egoistisk... Kan du ikke forklare ham det måske??

Men selvfølgelig kan man godt forstå at han gerne vil have sit barn så meget som muligt og det er jo kun dejligt, men desværre ikke til gavn for lille Ida

Jeg håber det hele lykkes og at I finder en god løsning for alle parter...

Anmeld

10. marts 2012

Kløver

rikkeregnbue skriver:

Jegutrtrotroriikkikkemåmamanjka

Han går i skole, men han vil også først have den fra hun er startet i DP

Jeg tror ikke man kan tage stilling til den slags nu, for hvornår bliver det lige, hvordan ser jeres situation ud, hvordan tager Ida det hele. Tror bestemt man finder ud af det efterhånden, hvad der passer, men tror børnene skal være relativt store før man snakker 7/7 ordning

Håber i finder ud af det hele hen af vejen
Kram

Anmeld

10. marts 2012

Mor Til Julie<3

rikkeregnbue skriver:

Men nu...

Mig og Julie`s far var i statsamet da jeg gik fra ha og han måtte først få hende til en overnatning når hunvar fyldt 1 år ... Også måtte han se hende hver lørdag i 2 timer os end til hun var et år ... Så fra 1½ år hed det så overnatning fra fredag til søndag ... Også det forskelligt når der er ferier osv ...

Ved godt det ikke er særlig fedt men syntes du skulle gå til statsamtet og få lavet sådan en samvær`s plan ... Det har vi her og det er en rigtig god en og have ...

Anmeld

10. marts 2012

Mille83

rikkeregnbue skriver:

Men nu...

Nicoline er 22 mdr og her er ordningen endt med 8-6 så det er meget tæt på 7-7. 

Du skal dog huske at det er vigtigt at far får lov og være far og datter får lov og have en far. 

Selvom det bliver enormt svært og undvære hende, er jeg indstillet på at give dette en chance...

Anmeld

10. marts 2012

KittyMaMa

rikkeregnbue skriver:

Men nu...

Overnatninger følger alder, - 1 år = 1 overnatning og så fremdeles, så når I ikke har boet sammen mens hun er vokset op, kan han kun få 1 overnatning, når hun bliver et år! 

Så bare rolig! 

/Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.