Han kræver 7/7 ordning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, Idas far og jeg er jo gået fra hinanden og indtil i dag har vi kunnet snakke så fint sammen og blive enige om ting osv.

Men nu...

Han kræver en 7/7 ordning!!!  Jeg NÆGTER fuldt ud en 7/7 ordning. Ikke tale om!

Ida er lige om lidt 7 uger gammel, og på flaske. Vi skal mødes i aften og se om vi kan finde på en anden ordning fælles. Og hvis ikke..

Hvor høje er chancerne så for at han får som han vil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Saram

Ehm.. Har han ikke et arbejde eller skole? For kan da ikk se hvordan han ville kunne det hvis han ikke bare går der hjemme ?

Du får ihvertfald lige et kæmpe herfra!

Anmeld

10. marts 2012

Maja_4000

Uden at vide noget om det , tror jeg altså ikke han får en 7/7 ordning igennem , når hun er så lille !  

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Saram skriver:

Ehm.. Har han ikke et arbejde eller skole? For kan da ikk se hvordan han ville kunne det hvis han ikke bare går der hjemme ?

Du får ihvertfald lige et kæmpe herfra!

Han går i skole, men han vil også først have den fra hun er startet i DP

Anmeld

10. marts 2012

Bare-mig

7/7 ordning får han aldrig lov til når jeres datter er så lille!

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Uden at vide noget om det , tror jeg altså ikke han får en 7/7 ordning igennem , når hun er så lille !  

Han vil også først have det fra når hun er startet i DP

Og tak for

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Maj skriver:

7/7 ordning får han aldrig lov til når jeres datter er så lille!

Men hvad så med når hun er 6-7 mdr?

Anmeld

10. marts 2012

Maja_4000

rikkeregnbue skriver:

Han vil også først have det fra når hun er startet i DP

Og tak for

Hmm .. Så kan jeg ikke se noget i vejen for det .. Kender ham jo ikke

Men selvfølgelig vil han gerne være sammen med sit barn .. Det skal du bare være glad for

Men jeg kan godt forstå at DU ikke ønsker en 7/7 .. Det ville jeg helt sikkert heller ikke ! 

Jeg håber I kan komme frem til en god løsning i fællesskab (:

Anmeld

10. marts 2012

maria_wlt

Jeg ved godt at det er SKIDE svært og jeg ved heller ikke om jeg ville klappe i mine hænder hvis det var mig..

Men der er jo et men... En far har jo lige så stor ret til at være sammen med sit barn som mor har. Selvfølgelig skal Ida ikke hjem og være hos ham hvis hun ikke er tryg eller slet ikke kender ham, men hvis han er en ordentlig far og gør sit til at det skal fungere så kan jeg personligt ikke se hvorfor han ikke kan have hende på lige fod som dig.

Jeg ville dog råde ham til at starte MEGET mere roligt ud.. 7/7 er ikke noget man bare lige gør og synes selv at 6/7 mdr er ALT for tidligt.

Anmeld

10. marts 2012

Saram

rikkeregnbue skriver:

Han går i skole, men han vil også først have den fra hun er startet i DP

Hvor tæt bor i på hinanden ? Altså ville hun være i den samme dp i de forskellige uger, uden for lang transport tid ? Er hans lejlighed stor nok ? For tror det er alle de der ting de kigger på. Hvis han f.eks. bor laaangt væk fra dig og dp'en og bor i en 1-værelses og har en lille su, så det nok ikke sikkert at de mener det ville være iorden. Hvis hvis han kan give hende det samme som dig, så kunne de nemt sige ja. Tror jeg desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.