Han kræver 7/7 ordning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Så kan jeg ikke se noget i vejen for det .. Kender ham jo ikke

Men selvfølgelig vil han gerne være sammen med sit barn .. Det skal du bare være glad for

Men jeg kan godt forstå at DU ikke ønsker en 7/7 .. Det ville jeg helt sikkert heller ikke ! 

Jeg håber I kan komme frem til en god løsning i fællesskab (:

Jeg vil nu heller ikke holde Ida fra ham, på nogen måder. Jeg vil bare ikke gå med til en 7/7 ordning  

Håber også vi finder ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kofoed.

rikkeregnbue skriver:

Men hvad så med når hun er 6-7 mdr?

Hvis jeg husker helt rigtigt, så må barnet kun sove ude 2 nætter i streg, når det er under et år. Jeg ville helt sikkert tage stats amtet ind over, hvils han ikke vil droppe den 7/7 ordning, det er vist også noget de aldrig går med på, 9/5 er vist nok den højeste ordning de går ned på.

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Hvis det først er fra hun starter i Dp, kan jeg da godt forstå han gerne vil have hende.. Han elsker jo sin datter lige så højt som du! 

Men kan godt forstå det er en svær situation som mor, at stå i! 

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Saram skriver:

Hvor tæt bor i på hinanden ? Altså ville hun være i den samme dp i de forskellige uger, uden for lang transport tid ? Er hans lejlighed stor nok ? For tror det er alle de der ting de kigger på. Hvis han f.eks. bor laaangt væk fra dig og dp'en og bor i en 1-værelses og har en lille su, så det nok ikke sikkert at de mener det ville være iorden. Hvis hvis han kan give hende det samme som dig, så kunne de nemt sige ja. Tror jeg desværre..

Lige pt. bor han ved sin far. Jeg ved han har ikke råd til at bo i noget større end en 2 værelses. Han bor i samme by som mig

Anmeld

10. marts 2012

Nettemor

Så vidt jeg har forstået det vil statsamtet (eller hvad det nu hedder) aldrig anbefale en 7-7 ordning og går kun med til det hvis begge parter er enige.

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kofoed. skriver:

Hvis jeg husker helt rigtigt, så må barnet kun sove ude 2 nætter i streg, når det er under et år. Jeg ville helt sikkert tage stats amtet ind over, hvils han ikke vil droppe den 7/7 ordning, det er vist også noget de aldrig går med på, 9/5 er vist nok den højeste ordning de går ned på.

Det må jeg helt sikkert lige få undersøgt så..

Anmeld

10. marts 2012

modesty

De sager jeg har hørt om i min omgangskreds, er man først nået op på en 7/7 ordning når barnet var over 3-4 år. Med langsom optrapning fra barnet ikke ammede længere.

Anmeld

10. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

nettemor skriver:

Så vidt jeg har forstået det vil statsamtet (eller hvad det nu hedder) aldrig anbefale en 7-7 ordning og går kun med til det hvis begge parter er enige.

Det har jeg også hørt før, men ville lige spørge for en sikkerhedsskyld.. Årh hvor jeg håber de ikke gå med til det

Anmeld

10. marts 2012

Janni.

Har ingen gode råd, men et stort skal du altså have.

Anmeld

10. marts 2012

Carl-Emil's mor

rikkeregnbue skriver:

Ja, Idas far og jeg er jo gået fra hinanden og indtil i dag har vi kunnet snakke så fint sammen og blive enige om ting osv.

Men nu...

Han kræver en 7/7 ordning!!!  Jeg NÆGTER fuldt ud en 7/7 ordning. Ikke tale om!

Ida er lige om lidt 7 uger gammel, og på flaske. Vi skal mødes i aften og se om vi kan finde på en anden ordning fælles. Og hvis ikke..

Hvor høje er chancerne så for at han får som han vil?

Chancen for at det IKKE bliver en 7/7 er 99.999999999999% sikker hvis han er totalt usamarbejdsvillig så kontakt mødrehjælpen de er skide dygtige og søde og hjælpsomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.