Camillos skriver:
Kan se vi er fra samme Årgang
. Vi må bare prise os lykkelige for at vi er unge endnu.. Selvom det er et irriterende indslag, har vi endnu tid til at det nok skal lykkes vi får en Baby..
Håber lægen har noget konstruktivt at sige, og ja.. Nu skal du vente længere end beregnet og det er øv. Men husk nu på jo længere du venter jo mere blir jeres Spirer til et Ønskebarn ..
Årh,.. håber snart for jer i får gevinst, det skal nok komme.
Hver gang jeg har aborteret er der nogle i min nærmeste familiekreds/vennekreds, Der er blevet gravide og har gennemført deres graviditeter. Det har været hårdt at sluge, og acceptere. Men nu kan jeg ikke undværer deres Små guldklumper, og være glade på deres vegne, over de ikke oplevede det jeg har været igennem.
Med tiden lærer du at acceptere det, selvom det nok altid vil gøre lidt ondt.
for kærestens Sædprøve er God og du snart får det bedere, måske ligger PB lidt på hylden, får lidt andet at se til.. Så skal i nok blive gravide igen 
prøver at sige til mig selv hver dag, ja hele tiden at vi bare skal nyde hinanden og at det nok skal lykkedes...
desværre stopper den tanke ret hurtig efter den kom og ender i at jeg bliver rigtig ked.. facebook er fyldt med scanningsbilleder, reklamen for "danmark" i tv'et hvor de to fædre står med hver deres barn på sygehuset... jamen jeg bliver jo dybt ullykkelig...
jeg har ønsket mig barn siden jeg var 16. selvf. ikke prøvet, men nu har jeg endelig fundet manden i mit liv. og vi har startet projektet... hvorfor faen vil det så ikke lykkedes...
det er så svært at have tankerne på andre ting end baby. alt afhænger jo af baby... vi bor til leje og skal først overtage en lille ejendom om 3-5 år. vi vil gerne giftes næste sommer, men det er lige midt i en travl periode på job vi vil giftes, så vi kan ikke rigtig planlægge noget, før vi ved om jeg har barsel på det tidspunkt...
det hele kører bare rundt i mit lille hovede..
hvorfor skulle jeg så overhovedet blive gravid dengang. hvis det var blevet væk dengang kunne vi have fået hjælp. blive tjekket noget før... og tænk hvis vi bliver gravide nu her 9 mdr. efter SA, og så mister igen? skal vi s åvente 9 mdr. igen før to streger... og skal vel miste 3 gange før man kan få hjælp. dvs. hvis vi antager jeg bliver gravid nu her 9 mdr. efter og mister og der igen går 9 mdr. jamen så er vi 3 år ude i fremtiden?
åh ved godt jeg ikk skal gå med de tanker... men kan simpelthen ikke lade være