Kris89 skriver:
som overskriften siger, hvordan kommer man videre efter SA?
i juni måned 2011 mistede vi desværre i uge 10... jeg kan simpelthen ikke komme videre...
vi prøver selvf. at blive gravide og har som i nok har gættet ikke haft held med os endnu.
jeg er bare så ked, så indebrændt... jeg kan ikke glæde mig på andres vegne. ikke engang hvis de har fået job, fået kæreste eller andet latterligt... altså jeg ønsker ALLE skal være lige så kede som jeg...
det er nogle lorte tanker at gå med og det er ved at æde mig op indefra.
ved bare virkelig ikke hvordan jeg skal komme videre... tænker hele tiden, at jeg kunne have haft mit lille barn i armene.
så siger folk, nyd i har hinanden. idag var vi ude og køre en tur, gør vi tit og vi elsker det, en tur igennem skoven, se om vi kan finde rådyr og lign. men kan ikke nyde det... det er jo ikke det jeg vil i øjeblikket. jeg ville bare være hjemme med vores lille...
jeg føler ikke jeg er i min krop længere... jeg passer mit arbejde og gør hvad jeg nu skal, men alt minder mig om den lille vi ikke fik, det at det ikke vil lykkedes.
min søde dejlige kæreste prøver alt hvad han kan at få mig op af det her hul, men bare som om intet hjælper...
ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... kan jo for faen ikk gå rundt og være ked indtil det engang lykkedes igen, måske først om år...
nogen med gode råd? holder ikke til dette i længden 

Du fortjener et kæmpestort
.
Jeg har ikke selv prøvet at miste under en graviditet, men jeg har prøvet at miste på andre måder. Og jeg kender til den spirende bitterhed, som ligger på lur, når andre har det "nemt" og lykkeligt.
Jeg tænker, at du fortjener at tale med en god psykolog. Så du kan komme af med sorger og tanker over for en person, du ikke har aktier i, og som ikke kender dig i forvejen.
I forhold til ikke "at være i sin krop", så lyder det måske banalt, men træning vil måske kunne hjælpe dig. Hvis du har mulighed for det, så invester i 10xpersonlig træning i det lokale fitnesscenter. Det grounder dig og lader dig komme på lidt andre tanker.
Og hør så lige her: Det ER hamrende uretfærdigt, at andre føder børn, mens du har mistet. Det ER OK, at du har negative følelser omkring det. Du må IKKE skamme dig. Og du må ikke føle dig forkert. Det er du ikke.