piadas skriver:
Hvor er han lækker, den lille Boas!
Jeg er så ked af at høre om din far - jeg mistede også min far, da jeg ikke var ret gammel, så jeg ved, hvad du går igennem lige nu.
I løbet af et par år efter min fars død, mistede jeg også to onkler for tidligt og min farmor, så jeg fik det også på samme måde, som dig. Jeg var så bange for, at alle omkring mig døde, at jeg selv ville dø osv. Jeg tog til en clairvoyant, og det hjalp faktisk rigtig meget. Hun sagde til mig, at jeg ligesom havde været på en vej med en masse bump, men nu var der ikke flere tilbage, så nu kunne jeg godt slappe af...og der har heller ikke været flere dødsfald tæt på mig siden.
Det gav mig en eller anden ro - jeg er ikke "kureret" 100%, men jeg bruger stadig, det hun sagde til mig, når panikken kommer over mig. Måske du kan have glæde af noget lignende engang når du er parat til det? Bare en tanke...
En masse
fra mig, selvom det jo desværre ikke bringer ham tilbage.
Hvor har du en fin mave.
Jeg skal også til NF i næste uge (onsdag), men jeg er næsten 100% sikker på, at det er for tidligt. Min sidste (og eneste) mens, siden jeg fødte Ida var også d. 16. december, men det passer slet ikke sammen med ÆL og hvornår jeg kan være blevet gravid, så i stedet for at være 12+? i næste uge er jeg nok nærmere ca. 9 uger henne - men hellere komme for tidligt til NF og så få en ny tid, fremfor at komme for sent.
Og så siger man jo heller ikke noget til at se sin lille bebs en ekstra gang!
Mange kram og tanker fra mig
Jeg nåede ikke at besvare dit indlæg igår. Så det gør jeg nu.
Tak for dit ærlige indlæg. Som sådan kan jeg godt lide tanken om det clairvoyante (staves?), men nu - under omstøndighederne det er sket- ved jeg ikke om det er så god en idé.... Det er svært at forklare, for jeg ønsker egentligt ikke at komme ind på det her.
Som det er lige nu, så er det ikke en mulighed. Men jeg mangler også meget i min sorgprocess indtil jeg måse ville være klar til at gøre noget. Det er dog en motivationsfaktor, at du beskriver det har hjulpet dig. Og alt hvad der kan hjælpe er velkomment!
Tak for dit svar. Det satte tanker igang!