Boas 8. mdr, babyen, maven und alles...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

M (:

kitty skriver:

Det er lææænge siden jeg har været online. Desværre svigter overskuddet, da jeg meget pludseligt mistede min elskede far midt i februar. Det er en hård tid at komme igennem, men Boas holder hjulene igang.

Boas er 8 mdr nu, og det går ikke stille for sig! Han kryber/kravler rundt, tømmer hylder og sofabord og hiver i ledninger til den helt store guldmedalje. Idag måtte jeg på toilet (en af glæderne ved graviditet ) og da jeg kom ind igen havde han pelset et gammel glimmer-julekort. Han lignede en disco-kugle.. Bandit. Han er stadig sød og rar, en glad dreng og nu også med krudt i måsen.

Maven vokser, og til tider går det stærkt, og alligevel har det holdt pause den sidste uges tid. NF er på mandag, og vi er meget spændte. Jeg er bange for alt ikke er som det skal være. Efter jeg har mistet min far er jeg bange for at miste alt og alle omkring mig.. Men vi håber alt er godt! Derudover bliver det spændende at finde ud af, hvornår jeg har termin! Min læge har valgt ikke at sende mig til terminsscanning, til trods for at min "sidste menstruations første dag" bare er sat til 16. december.. Jeg nåede aldrig at få min rigtige mens og pletblødte to gange i december.. Så lægen synes den 16. december løs meget godt.. øh.. nå! Så vi håber vi er i tide til NF og at alt er som det skal!

Et par billeder af bøllen og et af maven fra 11+0 (ca)...

Jeg SAVNER at være aktid herinde.. Jeg håber kræfterne snart vender tilbage!

Jeg er ked af dit tab, og selvom det ikke er let at se enden på smerten lige nu, vil jeg love dig, at det bliver nemmere med tiden. Såret vil aldrig heles helt, og det er heller ikke målet. Man må gerne savne og være ked af så stort et tab - og det må man gerne resten af livet. 

Din far betød meget for dig, og det må være ekstra hårdt nu, hvor lille Boas udvikler sig så vildt, og med den lille kærlighedsspire i maven.. Øv, hvor er jeg ked af det på dine vegne.. 

Når det er sagt, sikke dog en lækker lille fyr du har dig! Han er godt nok en rigtig charmebasse!  Og maven er bare allerede så fin! Ih, det bliver da vildt spændende med NF - vil i kende kønnet på spiren, når det bliver muligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

otlitrom

piadas skriver:

Hvor er han lækker, den lille Boas!

Jeg er så ked af at høre om din far - jeg mistede også min far, da jeg ikke var ret gammel, så jeg ved, hvad du går igennem lige nu. I løbet af et par år efter min fars død, mistede jeg også to onkler for tidligt og min farmor, så jeg fik det også på samme måde, som dig. Jeg var så bange for, at alle omkring mig døde, at jeg selv ville dø osv. Jeg tog til en clairvoyant, og det hjalp faktisk rigtig meget. Hun sagde til mig, at jeg ligesom havde været på en vej med en masse bump, men nu var der ikke flere tilbage, så nu kunne jeg godt slappe af...og der har heller ikke været flere dødsfald tæt på mig siden. Det gav mig en eller anden ro - jeg er ikke "kureret" 100%, men jeg bruger stadig, det hun sagde til mig, når panikken kommer over mig. Måske du kan have glæde af noget lignende engang når du er parat til det? Bare en tanke... En masse fra mig, selvom det jo desværre ikke bringer ham tilbage.

Hvor har du en fin mave. Jeg skal også til NF i næste uge (onsdag), men jeg er næsten 100% sikker på, at det er for tidligt. Min sidste (og eneste) mens, siden jeg fødte Ida var også d. 16. december, men det passer slet ikke sammen med ÆL og hvornår jeg kan være blevet gravid, så i stedet for at være 12+? i næste uge er jeg nok nærmere ca. 9 uger henne - men hellere komme for tidligt til NF og så få en ny tid, fremfor at komme for sent. Og så siger man jo heller ikke noget til at se sin lille bebs en ekstra gang!

Mange kram og tanker fra mig

Jeg nåede ikke at besvare dit indlæg igår. Så det gør jeg nu.

Tak for dit ærlige indlæg. Som sådan kan jeg godt lide tanken om det clairvoyante (staves?), men nu - under omstøndighederne det er sket- ved jeg ikke om det er så god en idé.... Det er svært at forklare, for jeg ønsker egentligt ikke at komme ind på det her.

Som det er lige nu, så er det ikke en mulighed. Men jeg mangler også meget i min sorgprocess indtil jeg måse ville være klar til at gøre noget. Det er dog en motivationsfaktor, at du beskriver det har hjulpet dig. Og alt hvad der kan hjælpe er velkomment!

Tak for dit svar. Det satte tanker igang!

Anmeld

11. marts 2012

otlitrom

Lotus86 skriver:

Åhh Kitty, det gør mig forfærdeligt ondt at læse, ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det er ganske tragisk og uretfærdigt

Dejligt du har din skønne skønne dreng til at hjælpe dig igennem
sorgen, han bliver kun skønnere og skønnere, og tilsyneladende lige så meget en krudtugle som Valdemar

Og ja, endnu en gang gør du det jo fantastisk med den mave

Tak for dit svar Lotus. Jeg må lige ind og lure, om du har lagt billeder af krudtuglen ud suden jeg kiggede sidst!!

Anmeld

11. marts 2012

otlitrom

M (: skriver:

Jeg er ked af dit tab, og selvom det ikke er let at se enden på smerten lige nu, vil jeg love dig, at det bliver nemmere med tiden. Såret vil aldrig heles helt, og det er heller ikke målet. Man må gerne savne og være ked af så stort et tab - og det må man gerne resten af livet. 

Din far betød meget for dig, og det må være ekstra hårdt nu, hvor lille Boas udvikler sig så vildt, og med den lille kærlighedsspire i maven.. Øv, hvor er jeg ked af det på dine vegne.. 

Når det er sagt, sikke dog en lækker lille fyr du har dig! Han er godt nok en rigtig charmebasse!  Og maven er bare allerede så fin! Ih, det bliver da vildt spændende med NF - vil i kende kønnet på spiren, når det bliver muligt? 

Tak for din søde besked, M!

Jeg er meget spændt til i morgen, og håber virkelig at alt er som det skal være. Jeg er ret nervøs lige nu....

Vi vil gerne vide kønnet på den lille. Vi vidste det ikke med Boas, men denne gang vil vi gerne. De kommer så tæt, så det der kan planlægges inden ville være rart at have styr på!

Anmeld

11. marts 2012

M (:

Tak for din søde besked, M!

Jeg er meget spændt til i morgen, og håber virkelig at alt er som det skal være. Jeg er ret nervøs lige nu....

Vi vil gerne vide kønnet på den lille. Vi vidste det ikke med Boas, men denne gang vil vi gerne. De kommer så tæt, så det der kan planlægges inden ville være rart at have styr på!

Jeg er sikker på, at jeres mirakelbebs er helt perfekt - I fortjener lidt medgang i denne svære tid. 

Åh, forstår godt, at I gerne vil kende kønnet, når de kommer så tæt.. Ih, det bliver da spændende, om der gemmer sig en lillebror eller en lillesøster..

Anmeld

11. marts 2012

businesstigger

Som jeg har skrevet til dig før så må du endelig sige til eller skrive hvis du har brug for at snakke om det med din far - eller noget helt andet. Jeg var ikke nær så tæt med min far som du var med din men det var stadig hårdt at miste ham.

Det er godt du har Bjøren og Boas til at holde af dig og om dig!

Boas er som altid smuk! Hvor spændende med NF i morgen. Både for at høre at alt er ok og få en mere reel ide om termin. Skal nok 

Anmeld

14. marts 2012

DK

Først: Det gør mig rigtig rigtig ondt med din far. Jeg kan nok ikke engang forestille mig hvor skrækkeligt det er når ens forældre dør.

Næst: Næææ hvor er Boas blevet stor og endnu mere dejlig! Hold da op! Jeg kender kun alt for godt til det med tiden og er efterhånden kun på min mdr. gruppe herinde da det bare er hurtigere og mere overskueligt. Men igen: Lækker smækker Boas

Sidst: Igen kæmpe tillykke med super Øko-tot! Hvor er det altså bare FEDT! Din mave er jo præcist lige så skøn som sidste gang!

Anmeld

14. marts 2012

Nessie

Hvor er det trist med din far, det gør mig meget ondt for dig.
Ved jo at du kommer til at savne ham til at dele glæderne omkring Boas og den lille ny.

Boas er godt nok en skøn lille fyr, så dejligt glad og smilende

Og din mave er da bare super flot, og stor allerede

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

NEeeeeeeeeeeej  han er sød din søn...

KRAM KRAM til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.