Boas 8. mdr, babyen, maven und alles...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

otlitrom

Det er lææænge siden jeg har været online. Desværre svigter overskuddet, da jeg meget pludseligt mistede min elskede far midt i februar. Det er en hård tid at komme igennem, men Boas holder hjulene igang.

Boas er 8 mdr nu, og det går ikke stille for sig! Han kryber/kravler rundt, tømmer hylder og sofabord og hiver i ledninger til den helt store guldmedalje. Idag måtte jeg på toilet (en af glæderne ved graviditet ) og da jeg kom ind igen havde han pelset et gammel glimmer-julekort. Han lignede en disco-kugle.. Bandit. Han er stadig sød og rar, en glad dreng og nu også med krudt i måsen.

Maven vokser, og til tider går det stærkt, og alligevel har det holdt pause den sidste uges tid. NF er på mandag, og vi er meget spændte. Jeg er bange for alt ikke er som det skal være. Efter jeg har mistet min far er jeg bange for at miste alt og alle omkring mig.. Men vi håber alt er godt! Derudover bliver det spændende at finde ud af, hvornår jeg har termin! Min læge har valgt ikke at sende mig til terminsscanning, til trods for at min "sidste menstruations første dag" bare er sat til 16. december.. Jeg nåede aldrig at få min rigtige mens og pletblødte to gange i december.. Så lægen synes den 16. december løs meget godt.. øh.. nå! Så vi håber vi er i tide til NF og at alt er som det skal!

Et par billeder af bøllen og et af maven fra 11+0 (ca)...

Jeg SAVNER at være aktid herinde.. Jeg håber kræfterne snart vender tilbage!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Munder

Hold da op en lækkermås 

Hvor er jeg ked af at høre om din far, håber du er okay!

Og forresten - tillykke med graviditeten

Anmeld

9. marts 2012

Kruse90

kitty skriver:

Det er lææænge siden jeg har været online. Desværre svigter overskuddet, da jeg meget pludseligt mistede min elskede far midt i februar. Det er en hård tid at komme igennem, men Boas holder hjulene igang.

Boas er 8 mdr nu, og det går ikke stille for sig! Han kryber/kravler rundt, tømmer hylder og sofabord og hiver i ledninger til den helt store guldmedalje. Idag måtte jeg på toilet (en af glæderne ved graviditet ) og da jeg kom ind igen havde han pelset et gammel glimmer-julekort. Han lignede en disco-kugle.. Bandit. Han er stadig sød og rar, en glad dreng og nu også med krudt i måsen.

Maven vokser, og til tider går det stærkt, og alligevel har det holdt pause den sidste uges tid. NF er på mandag, og vi er meget spændte. Jeg er bange for alt ikke er som det skal være. Efter jeg har mistet min far er jeg bange for at miste alt og alle omkring mig.. Men vi håber alt er godt! Derudover bliver det spændende at finde ud af, hvornår jeg har termin! Min læge har valgt ikke at sende mig til terminsscanning, til trods for at min "sidste menstruations første dag" bare er sat til 16. december.. Jeg nåede aldrig at få min rigtige mens og pletblødte to gange i december.. Så lægen synes den 16. december løs meget godt.. øh.. nå! Så vi håber vi er i tide til NF og at alt er som det skal!

årrh kæmpe kram søøde kitty endnu engan
Det gør mig rigtig ondt.

Jeg er sikker på at alt er som det skal være med babyen

Boas bliver da bære lækre og lækre, han er en rigtig lille charmer.

Og maven. WAW. Den klæder dig ligeså godt her 2. gang som 1.  gang

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Det gør mig ondt at høre med din far

Selvfølgelig er bebsen tit top iorden

Og hvor er din Boas da bare skønherlig  

Anmeld

9. marts 2012

AnneBJ

Læææækker Bølle og smuk mave!!

Dit tab gør mig så ondt

Jeg glæder mig til at høre om en fantastisk NF på mandag!  

Anmeld

9. marts 2012

Sofia

Kære Kitty

Det gør mig så ondt med dit tab. Det må være virkelig hårdt. Var det en ulykke? Jeg husker at han var din nærmeste familie, det er et stort tab. Brug os herinde hvis der er noget vi kan gøre.

Jeres lille Boas er så sød og glad og fin.

Og maven. ihhhhh....

Anmeld

9. marts 2012

Becks

kitty skriver:

Uh du har været i mine tanker de sidst mange uger Søde A

Lækre unge altså  Og flot mave, bliver spændende

Anmeld

9. marts 2012

birthee

Er ked af at høre det med din far det kan være svært lige at komme igang igen - det er jo heller ikke så længe siden...

Boas er da bare for lækker!!! Og sikke en flot mave  Er sikker på nakkefold nok skal gå godt - krydser fingre!

Anmeld

9. marts 2012

Lady Marion <3

Sikke en fin mave , tillykke med den

Ked af at høre om din far , det er så naturligt at du pludselig har det sådan , døden kommer tæt på , bliver en realitet og man ved pludselig man ikke er udødelig   Man bliver bange for at miste og bange for selv at dø fra sine børn , frygten kan desværre hænge ved længe , men fat mod , tænk frem og tænk realistisk   Håber overskuddet snart melder sig igen .

Anmeld

9. marts 2012

piadas

Hvor er han lækker, den lille Boas!

Jeg er så ked af at høre om din far - jeg mistede også min far, da jeg ikke var ret gammel, så jeg ved, hvad du går igennem lige nu. I løbet af et par år efter min fars død, mistede jeg også to onkler for tidligt og min farmor, så jeg fik det også på samme måde, som dig. Jeg var så bange for, at alle omkring mig døde, at jeg selv ville dø osv. Jeg tog til en clairvoyant, og det hjalp faktisk rigtig meget. Hun sagde til mig, at jeg ligesom havde været på en vej med en masse bump, men nu var der ikke flere tilbage, så nu kunne jeg godt slappe af...og der har heller ikke været flere dødsfald tæt på mig siden. Det gav mig en eller anden ro - jeg er ikke "kureret" 100%, men jeg bruger stadig, det hun sagde til mig, når panikken kommer over mig. Måske du kan have glæde af noget lignende engang når du er parat til det? Bare en tanke... En masse fra mig, selvom det jo desværre ikke bringer ham tilbage.

Hvor har du en fin mave. Jeg skal også til NF i næste uge (onsdag), men jeg er næsten 100% sikker på, at det er for tidligt. Min sidste (og eneste) mens, siden jeg fødte Ida var også d. 16. december, men det passer slet ikke sammen med ÆL og hvornår jeg kan være blevet gravid, så i stedet for at være 12+? i næste uge er jeg nok nærmere ca. 9 uger henne - men hellere komme for tidligt til NF og så få en ny tid, fremfor at komme for sent. Og så siger man jo heller ikke noget til at se sin lille bebs en ekstra gang!

Mange kram og tanker fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.