Det er lææænge siden jeg har været online. Desværre svigter overskuddet, da jeg meget pludseligt mistede min elskede far midt i februar. Det er en hård tid at komme igennem, men Boas holder hjulene igang.
Boas er 8 mdr nu, og det går ikke stille for sig! Han kryber/kravler rundt, tømmer hylder og sofabord og hiver i ledninger til den helt store guldmedalje. Idag måtte jeg på toilet (en af glæderne ved graviditet

) og da jeg kom ind igen havde han pelset et gammel glimmer-julekort. Han lignede en disco-kugle..

Bandit. Han er stadig sød og rar, en glad dreng og nu også med krudt i måsen.
Maven vokser, og til tider går det stærkt, og alligevel har det holdt pause den sidste uges tid. NF er på mandag, og vi er meget spændte. Jeg er bange for alt ikke er som det skal være. Efter jeg har mistet min far er jeg bange for at miste alt og alle omkring mig.. Men vi håber alt er godt!

Derudover bliver det spændende at finde ud af, hvornår jeg har termin! Min læge har valgt ikke at sende mig til terminsscanning, til trods for at min "sidste menstruations første dag" bare er sat til 16. december.. Jeg nåede aldrig at få min rigtige mens og pletblødte to gange i december.. Så lægen synes den 16. december løs meget godt.. øh.. nå!

Så vi håber vi er i tide til NF og at alt er som det skal!

Et par billeder af bøllen og et af maven fra 11+0 (ca)...
Jeg SAVNER at være aktid herinde.. Jeg håber kræfterne snart vender tilbage!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld