Boas 8. mdr, babyen, maven und alles...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Lotus86

Åhh Kitty, det gør mig forfærdeligt ondt at læse, ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det er ganske tragisk og uretfærdigt

Dejligt du har din skønne skønne dreng til at hjælpe dig igennem
sorgen, han bliver kun skønnere og skønnere, og tilsyneladende lige så meget en krudtugle som Valdemar

Og ja, endnu en gang gør du det jo fantastisk med den mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

otlitrom

Munder skriver:

Hold da op en lækkermås 

Hvor er jeg ked af at høre om din far, håber du er okay!

Og forresten - tillykke med graviditeten

Tak for din søde besked!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

Kruse90 skriver:

årrh kæmpe kram søøde kitty endnu engan
Det gør mig rigtig ondt.

Jeg er sikker på at alt er som det skal være med babyen

Boas bliver da bære lækre og lækre, han er en rigtig lille charmer.

Og maven. WAW. Den klæder dig ligeså godt her 2. gang som 1.  gang

Tak søde. Jeg må se om jeg kan gøre dig kunsten efter denne gang. Sidst blev jeg reeeet stor. Maven er en anden denne gang, måske jeg kan bære den lidt mere diskret?

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

nettemor skriver:

Det gør mig ondt at høre med din far

Selvfølgelig er bebsen tit top iorden

Og hvor er din Boas da bare skønherlig  

Tak for dim søde besked! Det varmede!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

AnneBJ skriver:

Læææækker Bølle og smuk mave!!

Dit tab gør mig så ondt

Jeg glæder mig til at høre om en fantastisk NF på mandag!  

Tak fordi du er dig, og tak for al hjælpen!!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

Sofia skriver:

Kære Kitty

Det gør mig så ondt med dit tab. Det må være virkelig hårdt. Var det en ulykke? Jeg husker at han var din nærmeste familie, det er et stort tab. Brug os herinde hvis der er noget vi kan gøre.

Jeres lille Boas er så sød og glad og fin.

Og maven. ihhhhh....

Tak for din besked, altid søde Sofia!

Det var desværre ikke en ulykke.. Men for mig ér det ren ulykke, for han var min eneste forældre. Det er svært at stå alene nu, især når Boas lærer så meget og der er så meget man gerne vil dele. Og med en lille ny på vej der aldrig møder morfar, som allerede holdt af det lille væsen, uden at vide, hvem det var.. Men vi må prøve at leve videre og tage minderne med os!

Dit nye profilbillede er SKØNT! Smukke øjne den dejlige fyr har!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

Becks skriver:

Uh du har været i mine tanker de sidst mange uger Søde A

Lækre unge altså  Og flot mave, bliver spændende

tak Becks! Det varmer!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

birthee skriver:

Er ked af at høre det med din far det kan være svært lige at komme igang igen - det er jo heller ikke så længe siden...

Boas er da bare for lækker!!! Og sikke en flot mave  Er sikker på nakkefold nok skal gå godt - krydser fingre!

for din søde besked!

Anmeld

10. marts 2012

otlitrom

Lady Marion <3 skriver:

Sikke en fin mave , tillykke med den

Ked af at høre om din far , det er så naturligt at du pludselig har det sådan , døden kommer tæt på , bliver en realitet og man ved pludselig man ikke er udødelig   Man bliver bange for at miste og bange for selv at dø fra sine børn , frygten kan desværre hænge ved længe , men fat mod , tænk frem og tænk realistisk   Håber overskuddet snart melder sig igen .

Frygten for flere taber kommer SÅ tæt på, og jeg snes især det er svært ift. det lille skrøbelige væsen i min mave.. Jeg håber inderligt alt er OK. Mere sorg vil jeg ikke kunne bære..

Vi krydser fingre i stor stil!

Anmeld

11. marts 2012

Sofia

Tak for din besked, altid søde Sofia!

Det var desværre ikke en ulykke.. Men for mig ér det ren ulykke, for han var min eneste forældre. Det er svært at stå alene nu, især når Boas lærer så meget og der er så meget man gerne vil dele. Og med en lille ny på vej der aldrig møder morfar, som allerede holdt af det lille væsen, uden at vide, hvem det var.. Men vi må prøve at leve videre og tage minderne med os!

Dit nye profilbillede er SKØNT! Smukke øjne den dejlige fyr har!

Jeg har sådan tænkt på dig. Hvor må det være hårdt. Forstår godt det er ren ulykke for dig, det var mest fordi jeg slet ikke erindrer dig have nævnt han var syg, at jeg tænkte det måske var en ulykke. Det er tragisk og uretfærdigt at du skulle miste din eneste forældre, og forstår godt der må være en masse tanker omkring Boas og den lille ny som du jo så gerne ville have delt med ham. Hvor er livet bare uretfærdigt!

Jeg sender dig en masse knus og krydsede fingre i forhold til nf, og er helt helt sikker på at den lille stump i maven har det super godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.