Min dreng har en sjælden blodsygdom :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Lone Jakobsen

kan slet ikke finde de rigtige ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Ciss

MaleneF skriver:

Tak for hilsnerne i dejlige kvinder! De betyder rigtig meget!

Vi kom hjem i mandags, hans blodprocent var på 5,4 og hans tal var begyndt at se normale ud igen.. Vi skal så tilbage til Rigshospitalet imorgen til undersøgelse og nye blodprøver.. Simon har stadig long-linen i armen, så han ikke skal stikkes imorgen, Så det bliver spændende om vi kommer hjem igen imorgen..

for i morgen!

Sikke en forfærdelig oplevelse, og hvor godt at I kontaktede din mands læge! Jeg får helt ondt i maven af at tænke på det...

Jeg håber, I er over det værste nu!

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

Ciss skriver:

for i morgen!

Sikke en forfærdelig oplevelse, og hvor godt at I kontaktede din mands læge! Jeg får helt ondt i maven af at tænke på det...

Jeg håber, I er over det værste nu!

vi  også alt hvad vi kan.

Ja det har godt nok ikke været særlig sjovt, og det har været ufatteligt hårdt at se ens lille guldklump gå det igennem.. Ja havde vi ikke gjordt det, havde vi nok ikke haft ham i dag.. Tuder næsten bare ved tanken om hvad der kunne ha været sket

Det håber vi også, vi håber på at få nogle gode nyheder i morgen, men pakker en taske for en sikkerheds skyld hvis nu vi bliver indlagt igen.. Man er jo nød til at være lidt forberedt

Anmeld

22. marts 2012

Inge Nielsen

Er hans blodprocenter bedre nu? Forhåbentligt har du gode nyheder 

Anmeld

22. marts 2012

Jonatansmor

Hold da fast en omgang I har været igennem.

Jeg sender en masse kærlige tanker og styrke.

Anmeld

22. marts 2012

M.O.A.R.

Inge Nielsen skriver:

Er hans blodprocenter bedre nu? Forhåbentligt har du gode nyheder 

Ja hans blodprocent er på 6,3 nu. 

Vi blev indlagt samme  aften vi var inde til tjek da min dreng skulle have amputeret et stykke af sin finger af efter et bord på børneambulatoriumet næsten hakkede hans lillefingers yderste led over lige ved negleroden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.