Jeg føler mig alene lige nu.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Ved ikke om det er reaktionen på alt hvad der er sket den sidste tid, men jeg føler mig så alene lige nu..

Jeg mangler en at græde ud ved som ikke er en veninde, jeg mangler en der vil holde om mig og fortælle at personen ikke går igen før jeg har det godt igen..
Jeg mangler en at tale med om det hele, som kan se det fra en anden vinkel end mine veninder..

Jeg mangler omsorg fra en anden person end dem der er mig nærmest tror jeg.. Lige nu bliver jeg bare talt efter munden, og får afvide at sevfølgelig har jeg det dårligt osv osv, men det hjælper mig jo ikke altså.. Jeg har brug for at blive forstået, blive trøstet og få afvide at det hele nok skal gå over igen..

Og hvorfor kommer reaktionen først nu hvor Johannes ikke er hjemme?? Jeg synes sq det er hårdt det hele lige nu, og han holder mig oven vande..

Jeg kan godt forstå dig søde.. Men det er altid hårdt når man sidder alene og kommer til at tænke ALT for meget over tingene... 

Jeg håber at du får fundet på noget til at aflede tankerne.. Og ellers skriver du bare til mig UANSET hvad.,.. Jeg vil meget gerne hjælpe dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

Ved ikke om det er reaktionen på alt hvad der er sket den sidste tid, men jeg føler mig så alene lige nu..

Jeg mangler en at græde ud ved som ikke er en veninde, jeg mangler en der vil holde om mig og fortælle at personen ikke går igen før jeg har det godt igen..
Jeg mangler en at tale med om det hele, som kan se det fra en anden vinkel end mine veninder..

Jeg mangler omsorg fra en anden person end dem der er mig nærmest tror jeg.. Lige nu bliver jeg bare talt efter munden, og får afvide at sevfølgelig har jeg det dårligt osv osv, men det hjælper mig jo ikke altså.. Jeg har brug for at blive forstået, blive trøstet og få afvide at det hele nok skal gå over igen..

Og hvorfor kommer reaktionen først nu hvor Johannes ikke er hjemme?? Jeg synes sq det er hårdt det hele lige nu, og han holder mig oven vande..

Din reaktion kommer nu fordi du er super-mom ogDit sind og krop godt ved han ikke skal opleve din reaktion på det hele fordi det vil ikke bidrage ham noget godt og du ønsker ham kun godt derfor reaktionen kommer nu... Dernæst så kæmpe kæmpe kæmpe kram og mit beste råd : sig til dem du snakker med du har behov for ikke bare at blive snakket efter munden... Du skal nok komme igennem og uden på den anden side, lige nu gør det stjerne ondt og ved du hvad? Det skal gøre ondt, hvis det ikke gjorde ondt havde det været spild af dit liv hvis du bare kunne leve upåvirket videre... Find de positive ting og tænk på dem også for alt i verden sørg for at tud når du er alene hvis du har behov for det. Jeh gik en tur aleneIgår mens min veninde passede min søn og jeg tudede som pisket hele turen mens jeg bandede min søns far til månen, men da jeg kom hjemVar det ude af min krop og jeg var glad og frejdig og havde en skøn aften du kender mig ikke måske det kan komme dig til fordel ved at komme ud med nogle ting, du er ihvertfald velkommen

Anmeld

9. marts 2012

CS

An&Jo skriver:

Jeg er bange for at jeg nok er nødt til at gå til bekendelse overfor min kontaktlærer og fortælle ham det hele.. lige nu ved han bare at jeg er blevet "opereret" fordi jeg jo skulle fortælle at jeg skulle være væk i nogle dage fra undervisningen.. Men er nok nødt til at fortælle ham hvorfor jeg har været lidt fraværende i undervisningen den her uge..

Synes bare mit/vores program herhjemme er så stramt hele tiden at det er svært at finde tiden til lige at gøre den gode ting for sig selv som man behøver engang imellem.. Men håber at humøret snart vender i takt med at jeg også kommer i form igen, og kan komme ud og løbe igen og få tankerne ud på den måde..

Det kommer dig med garanti kun godt igen at dele det du går igennem!

Ja til tider kan det være svært at finde tiden til sig selv, det kender jeg ALT til - men jeg er begyndt at bruge aftenerne til et lækkert fodbad, ansigtsmaske osv - lidt er også godt  Så har jeg givet mig selv en barnepige og smutter en gang i mellem ud og nyder mit eget selskab. Hver tirsdag giv er jeg mig selv en buket blomster, for blot at minde mig selv om at jeg fortjener det

Anmeld

9. marts 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

Jeg er bange for at jeg nok er nødt til at gå til bekendelse overfor min kontaktlærer og fortælle ham det hele.. lige nu ved han bare at jeg er blevet "opereret" fordi jeg jo skulle fortælle at jeg skulle være væk i nogle dage fra undervisningen.. Men er nok nødt til at fortælle ham hvorfor jeg har været lidt fraværende i undervisningen den her uge..

Synes bare mit/vores program herhjemme er så stramt hele tiden at det er svært at finde tiden til lige at gøre den gode ting for sig selv som man behøver engang imellem.. Men håber at humøret snart vender i takt med at jeg også kommer i form igen, og kan komme ud og løbe igen og få tankerne ud på den måde..

Når tingene kommer frem er mindre følsomme. Jeg ønskede ikke folk skulle vide jeg levede i et psykisk voldeligt forhold, men efter jeg står ved at det var hvad jeg gjorde så har jeg det SÅ meget lettere og bedre

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

kan desværre ikke rigtig pakke ned endnu, venter på at få nogle flyttekasser fra Johannes far.. Han er nemlig lige flyttet, så han har en masse jeg har fået lov at låne, så jeg slipper for at bruge penge på det.. Jeg har fokuseret på at smide ud og give væk af de ting vi ikke skal have med..
Derudover bruger jeg enormt meget tid på min blog, for det får også tankerne hen på noget andet..
Har overvejet en pause herinde fra, fordi det er skide hårdt at se på fotos af maver og se indlæg om lykkelige gravide, men kan jo bare heller ikke undvære det herinde..

Han skal være ved hans far i weekenden, og jeg skal ud med veninderne i aften, og træne med en kammerat imorgen, så håber på at få lidt frustrationer ud på maskinerne istedet.. og søndag skal jeg så hygge med en veninde som jeg ikke har set længe.. og selvfølgelig hente bassen hjem..

Næste uge kører det jo så for fuld skrue igen, med undervisning fra 8:15 til 15:15 hver eneste dag, og også ugen efter..
Tror dog at næste weekend skal bruges på en tur i svømmehallen hvis jeg er holdt op med at bløde helt.. og så tænker jeg at vi skal i legeland hvis vi finder nogle der vil med..

Okay, det er nok en ide med det fokus på andre ting. Men hvis du har brug for en pause, så tag den endelig. Vil bare savne dig

Godt du har nogle planer for weekenden.

Men pas også på, at det ikke bliverfor meget, du skal have plads til at sørge også, du har jo været igennem et mareridt.

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Hej søde..

Du får lige en masse krammere herfra..
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig særlig meget..
VIl bare sige jeg forstår hvordan du har det lige nu. Efterreaktionen kan være rigtig hård og noget værre lort. Det er meget normalt den kommer når man er alene. - Det gjorde den ihvertfald her..

Jeg håber du får dig et brag af en fest i aften med tøserne.

Anmeld

9. marts 2012

mulle85

du får lige et stort  først!!

har selv prøvet det, så an sagtens følge dig, det er fandme godt nok hårdt og komme igennem, håber du med tiden kommer ud på den anden side, men det hjælper faktisk og tale med folk omkring det

Anmeld

9. marts 2012

wamse

An&Jo skriver:

Du får et kæmpe kram af mig

Jeg lover dig, at det bliver bedre igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.