Jeg føler mig alene lige nu.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Ja det kan jeg godt forstå..

Hvor er jeg ked af at du har det sådan

Jeg ved godt det var selvvalgt, men det er fandme godt nok hårdt, og det værste er jo nok at jeg overfor andre forsøger at holde facaden så folk ikke går og har ondt af mig..

Jeg tillader da mig selv at græde, men ikke imens folk ser på det, og slet ikke når min søn er hjemme, for han skal ikke se mig sådan her.. Derfor rammer det nok også bare så hårdt når jeg sidder alene og han ikke er hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg har været enlig mor i over et år nu, men har lige fået foretaget en kirurgisk abort i sidste uge efter at faderen viste sig som en idiot af stor kaliber..

Jeg gør skam også noget for mig selv, og skal ud med veninderne i aften, hvor sønnen er ved hans far, men nogengange, så kommer sorgen nok bare lige over mig og det er mest når jeg sidder alene åbenbart..

Åhh stakkels, det lyder slet ikke rart! Kan godt forstå, at du er ked af det! Jeg havde ikke læst, at det var grundet en abort, du var trist!

Godt du har nogle gode mennesker omkring dig! Det er så vigtigt, når man ikke er på toppen.

Det vil nok altid være værst, når man sidder alene, for der kommer alle tankerne.

Har du overvejet at læse noget om mindfullness? Har ikke prøvet det endnu, men jeg har fået anbefalet en bog med cd, som skulle være rigtig god til at få ro og selvværd i hverdagen. Ved slet ikke om du er til sådan noget, det ved jeg heller ikke om jeg er, men p.t. vil jeg gøre det meste, for at få det godt igen.

Håber dine gode venner tager sig godt af dig i aften!

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

CS skriver:

fra en enlig mor til en anden.

Måske du skulle give dig selv lov til at reagere og netop bruge denne tid til at reagere. Det er jo ok at være ked, frustreret og ulykkelig. Det gælder bare om ikke at blive hængende der!

tak for kram

Jeg giver mig selv lov til at være ked, men kun når andre ikke ser det.. og det er skide hårdt at sidde i skolen, og følge med og ikke vise de andre hvad der er sket..

Har aldrig været ude for noget der er så hårdt, og kan med sikkerhed sige at det er absolut sidste gang jeg skal have en abort, jeg gør det ALDRIG igen.. så hellere være alene med 2 børn

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh stakkels, det lyder slet ikke rart! Kan godt forstå, at du er ked af det! Jeg havde ikke læst, at det var grundet en abort, du var trist!

Godt du har nogle gode mennesker omkring dig! Det er så vigtigt, når man ikke er på toppen.

Det vil nok altid være værst, når man sidder alene, for der kommer alle tankerne.

Har du overvejet at læse noget om mindfullness? Har ikke prøvet det endnu, men jeg har fået anbefalet en bog med cd, som skulle være rigtig god til at få ro og selvværd i hverdagen. Ved slet ikke om du er til sådan noget, det ved jeg heller ikke om jeg er, men p.t. vil jeg gøre det meste, for at få det godt igen.

Håber dine gode venner tager sig godt af dig i aften!

Jeg er slet ikke til sådan noget mindfullness

Men nej det er ikke rart, og det er både første og sidste gang jeg nogensinde får foretaget en abort.. I starten følte jeg lettelse over det, men nu er det bare ren helvede synes jeg..

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Vil gerne være den du kunne snakke med, hvis du var lidt tættere på.

Når Johannes er der, har du jo nok at se til og du skal holde dig stærk for ham, en helt naturlig reaktion. Men når han er væk og du sidder alene tilbage, så bliver man bare trist, ked af det og hovedet køre sin egen gang. Kan du fokusere lige på nedpakning og planlægge en super weekend for jer to?

Anmeld

9. marts 2012

CS

An&Jo skriver:

tak for kram

Jeg giver mig selv lov til at være ked, men kun når andre ikke ser det.. og det er skide hårdt at sidde i skolen, og følge med og ikke vise de andre hvad der er sket..

Har aldrig været ude for noget der er så hårdt, og kan med sikkerhed sige at det er absolut sidste gang jeg skal have en abort, jeg gør det ALDRIG igen.. så hellere være alene med 2 børn

Ja det er sejt at være hård - men okay at være menneske. Du skal bare være god ved dig selv

Har aldrig selv fået en abort, så aner ikke hvordan det føles. Men ønsker da bestemt, at du kommer videre selv om det lige nu nok føles fjernt.

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Vil gerne være den du kunne snakke med, hvis du var lidt tættere på.

Når Johannes er der, har du jo nok at se til og du skal holde dig stærk for ham, en helt naturlig reaktion. Men når han er væk og du sidder alene tilbage, så bliver man bare trist, ked af det og hovedet køre sin egen gang. Kan du fokusere lige på nedpakning og planlægge en super weekend for jer to?

kan desværre ikke rigtig pakke ned endnu, venter på at få nogle flyttekasser fra Johannes far.. Han er nemlig lige flyttet, så han har en masse jeg har fået lov at låne, så jeg slipper for at bruge penge på det.. Jeg har fokuseret på at smide ud og give væk af de ting vi ikke skal have med..
Derudover bruger jeg enormt meget tid på min blog, for det får også tankerne hen på noget andet..
Har overvejet en pause herinde fra, fordi det er skide hårdt at se på fotos af maver og se indlæg om lykkelige gravide, men kan jo bare heller ikke undvære det herinde..

Han skal være ved hans far i weekenden, og jeg skal ud med veninderne i aften, og træne med en kammerat imorgen, så håber på at få lidt frustrationer ud på maskinerne istedet.. og søndag skal jeg så hygge med en veninde som jeg ikke har set længe.. og selvfølgelig hente bassen hjem..

Næste uge kører det jo så for fuld skrue igen, med undervisning fra 8:15 til 15:15 hver eneste dag, og også ugen efter..
Tror dog at næste weekend skal bruges på en tur i svømmehallen hvis jeg er holdt op med at bløde helt.. og så tænker jeg at vi skal i legeland hvis vi finder nogle der vil med..

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

CS skriver:

Ja det er sejt at være hård - men okay at være menneske. Du skal bare være god ved dig selv

Har aldrig selv fået en abort, så aner ikke hvordan det føles. Men ønsker da bestemt, at du kommer videre selv om det lige nu nok føles fjernt.

Jeg er bange for at jeg nok er nødt til at gå til bekendelse overfor min kontaktlærer og fortælle ham det hele.. lige nu ved han bare at jeg er blevet "opereret" fordi jeg jo skulle fortælle at jeg skulle være væk i nogle dage fra undervisningen.. Men er nok nødt til at fortælle ham hvorfor jeg har været lidt fraværende i undervisningen den her uge..

Synes bare mit/vores program herhjemme er så stramt hele tiden at det er svært at finde tiden til lige at gøre den gode ting for sig selv som man behøver engang imellem.. Men håber at humøret snart vender i takt med at jeg også kommer i form igen, og kan komme ud og løbe igen og få tankerne ud på den måde..

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

An&Jo skriver:

Jeg ved godt det var selvvalgt, men det er fandme godt nok hårdt, og det værste er jo nok at jeg overfor andre forsøger at holde facaden så folk ikke går og har ondt af mig..

Jeg tillader da mig selv at græde, men ikke imens folk ser på det, og slet ikke når min søn er hjemme, for han skal ikke se mig sådan her.. Derfor rammer det nok også bare så hårdt når jeg sidder alene og han ikke er hjemme..

Ja så har man opbrugt sine grunde til ikke at græde og så kommer det hele ud
Men det er sundt at græde nogle gange.
Hvornår er han hjemme igen?

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Ja så har man opbrugt sine grunde til ikke at græde og så kommer det hele ud
Men det er sundt at græde nogle gange.
Hvornår er han hjemme igen?

lige præcis..

Han kommer hjem på søndag først, så det er længe.. Men har heldigvis sørget for at have en masse aftaler hele weekenden, så jeg ikke kommer til at sidde for meget alene..
Imorgen starter jeg min træning op igen sammen med en kammerat, så håber lidt det kan få tankerne på noget andet igen..
Vil bare gerne videre og slippe det fra mine tanker, men det er sq sværere end jeg havde regnet med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.