Kofoed. skriver:
Vil gerne være den du kunne snakke med, hvis du var lidt tættere på.
Når Johannes er der, har du jo nok at se til og du skal holde dig stærk for ham, en helt naturlig reaktion. Men når han er væk og du sidder alene tilbage, så bliver man bare trist, ked af det og hovedet køre sin egen gang. Kan du fokusere lige på nedpakning og planlægge en super weekend for jer to?
kan desværre ikke rigtig pakke ned endnu, venter på at få nogle flyttekasser fra Johannes far.. Han er nemlig lige flyttet, så han har en masse jeg har fået lov at låne, så jeg slipper for at bruge penge på det.. Jeg har fokuseret på at smide ud og give væk af de ting vi ikke skal have med..
Derudover bruger jeg enormt meget tid på min blog, for det får også tankerne hen på noget andet..
Har overvejet en pause herinde fra, fordi det er skide hårdt at se på fotos af maver og se indlæg om lykkelige gravide, men kan jo bare heller ikke undvære det herinde..
Han skal være ved hans far i weekenden, og jeg skal ud med veninderne i aften, og træne med en kammerat imorgen, så håber på at få lidt frustrationer ud på maskinerne istedet.. og søndag skal jeg så hygge med en veninde som jeg ikke har set længe.. og selvfølgelig hente bassen hjem..
Næste uge kører det jo så for fuld skrue igen, med undervisning fra 8:15 til 15:15 hver eneste dag, og også ugen efter..
Tror dog at næste weekend skal bruges på en tur i svømmehallen hvis jeg er holdt op med at bløde helt.. og så tænker jeg at vi skal i legeland hvis vi finder nogle der vil med..
Anmeld