Jeg føler mig alene lige nu.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

An&Jo

Ved ikke om det er reaktionen på alt hvad der er sket den sidste tid, men jeg føler mig så alene lige nu..

Jeg mangler en at græde ud ved som ikke er en veninde, jeg mangler en der vil holde om mig og fortælle at personen ikke går igen før jeg har det godt igen..
Jeg mangler en at tale med om det hele, som kan se det fra en anden vinkel end mine veninder..

Jeg mangler omsorg fra en anden person end dem der er mig nærmest tror jeg.. Lige nu bliver jeg bare talt efter munden, og får afvide at sevfølgelig har jeg det dårligt osv osv, men det hjælper mig jo ikke altså.. Jeg har brug for at blive forstået, blive trøstet og få afvide at det hele nok skal gå over igen..

Og hvorfor kommer reaktionen først nu hvor Johannes ikke er hjemme?? Jeg synes sq det er hårdt det hele lige nu, og han holder mig oven vande..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

mortilnoahogmelina

9. marts 2012

Rockertand

Lyder lidt, som om du har brug for en kæreste til at holde om dig?

Håber det allerbedste for dig i fremtiden.

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Rockertand skriver:

Lyder lidt, som om du har brug for en kæreste til at holde om dig?

Håber det allerbedste for dig i fremtiden.

Nej for sådan en skal jeg bestemt ikke have lige nu, efter alt hvad der er sket..

Mænd skal holde sig meget langt væk fra mig lige nu.. Kun mine kammerater får lov at komme tæt på mig lige i øjeblikket, og det er ikke mere end at det tit og ofte er dem jeg vender mig til når det hele går lidt skævt..

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

An&Jo skriver:

Ved ikke om det er reaktionen på alt hvad der er sket den sidste tid, men jeg føler mig så alene lige nu..

Jeg mangler en at græde ud ved som ikke er en veninde, jeg mangler en der vil holde om mig og fortælle at personen ikke går igen før jeg har det godt igen..
Jeg mangler en at tale med om det hele, som kan se det fra en anden vinkel end mine veninder..

Jeg mangler omsorg fra en anden person end dem der er mig nærmest tror jeg.. Lige nu bliver jeg bare talt efter munden, og får afvide at sevfølgelig har jeg det dårligt osv osv, men det hjælper mig jo ikke altså.. Jeg har brug for at blive forstået, blive trøstet og få afvide at det hele nok skal gå over igen..

Og hvorfor kommer reaktionen først nu hvor Johannes ikke er hjemme?? Jeg synes sq det er hårdt det hele lige nu, og han holder mig oven vande..

Du skriver til mig når du har brug for det!!!

Jeg er her!!!

Anmeld

9. marts 2012

tarkoflen

Øv, det lyder til at du trænger til et kram! Du må nøjes med et virituelt et af slagsen.

Jeg har ikke prøvet at blive enlig mor, men jeg har haft min andel af meget hårde break-ups og vil bare sige, at det tager tid, men man kommer ud på den anden side på et tidspunkt og så finder man ud af, at man er mega sej og faktksk godt kan klare sig selv og have det rigtig godt!

For at du skal få det godt igen, så skal du gøre alt mulig godt for dig. Hyg dig med din søn, tag ud med veninderne i de weekender, du ikke har ham, hvis I deles om ham, lav tøse weekend med forkælelse og hygge og pyamasfest, læs en god bog, gå en lang tur, smut til træning eller hvad der nu gør dig glad, så bliver det langsomt lidt nemmere det hele

Knus og kram fra mig

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Du skriver til mig når du har brug for det!!!

Jeg er her!!!

Tak..

Synes bare det er så svært at få alle tankerne ned på skrift, og har nok allermest brug for bare et tude

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv, det lyder til at du trænger til et kram! Du må nøjes med et virituelt et af slagsen.

Jeg har ikke prøvet at blive enlig mor, men jeg har haft min andel af meget hårde break-ups og vil bare sige, at det tager tid, men man kommer ud på den anden side på et tidspunkt og så finder man ud af, at man er mega sej og faktksk godt kan klare sig selv og have det rigtig godt!

For at du skal få det godt igen, så skal du gøre alt mulig godt for dig. Hyg dig med din søn, tag ud med veninderne i de weekender, du ikke har ham, hvis I deles om ham, lav tøse weekend med forkælelse og hygge og pyamasfest, læs en god bog, gå en lang tur, smut til træning eller hvad der nu gør dig glad, så bliver det langsomt lidt nemmere det hele

Knus og kram fra mig

Jeg har været enlig mor i over et år nu, men har lige fået foretaget en kirurgisk abort i sidste uge efter at faderen viste sig som en idiot af stor kaliber..

Jeg gør skam også noget for mig selv, og skal ud med veninderne i aften, hvor sønnen er ved hans far, men nogengange, så kommer sorgen nok bare lige over mig og det er mest når jeg sidder alene åbenbart..

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

An&Jo skriver:

Tak..

Synes bare det er så svært at få alle tankerne ned på skrift, og har nok allermest brug for bare et tude

Ja det kan jeg godt forstå..

Hvor er jeg ked af at du har det sådan

Anmeld

9. marts 2012

CS

An&Jo skriver:

fra en enlig mor til en anden.

Måske du skulle give dig selv lov til at reagere og netop bruge denne tid til at reagere. Det er jo ok at være ked, frustreret og ulykkelig. Det gælder bare om ikke at blive hængende der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.