Hvad har jeres spædbørn på om sommeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

lycly

Julia blev født 17. juli, lige midt i højsommeren. Den første måned havde hun kun bodystocking på og intet andet. Måske lige et par tynde bukser hvis det var køligt. Hat var ikke nødvendigt fordi hun slet ikke var i solen på noget tidspunkt, hun lå altid bare i barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Det kommer de jo alligevel. Når du skal transportere dem eller ud og gå med dem.
Jeg har da absolut heller ingen intentioner om at have min baby-pige i direkte sol. Men derfor er det da stadig vigtigt at de har solcreme på og en hat så de ikke får solen i øjnene.

Skrev jo også at jeg ville købe en sol hat... Nej, min nyfødte søn kommer IKKE ud i solen.... Kun til og fra bil og barnevogn - ikke andet!!!

Anmeld

8. marts 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Skrev jo også at jeg ville købe en sol hat... Nej, min nyfødte søn kommer IKKE ud i solen.... Kun til og fra bil og barnevogn - ikke andet!!!

Slap da af? Det er også det jeg skriver - når du skal transportere dem. Til og fra bilen eller ud i barnevognen. Hvor har jeg skrevet andet? Og selvom det kun er kort de er i solen, så er de jo stadig i solen.

Anmeld

8. marts 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Slap da af? Det er også det jeg skriver - når du skal transportere dem. Til og fra bilen eller ud i barnevognen. Hvor har jeg skrevet andet? Og selvom det kun er kort de er i solen, så er de jo stadig i solen.

Glem det og glem jeg svarede dig - skal ikk ske igen!! Gider ikke engang forklare...

Anmeld

8. marts 2012

merle2010

AnnaKJ skriver:

Så skal jeg vist ud og have nogle flere bodys
Tænker også det er det vi kommer til at bruge mest.

Brugte i shorts eller noget?

næ vi brugte slet ikke shorts... hvis det var lidt køligt havde hun strømpebukser på

eller bukser med fødder i... super lækkert...

men havde da nogle søde trusser med flæser til at have ud over bleen.. hihi

Anmeld

8. marts 2012

Mother-love

Isabella kom den 30. Maj sidste år. Og vi brugte stortset kun kort ærmet bodyer og så strømper. Så alle de bukser og bluser vi havde købe blev aldrig brugt. Så umiddelbart vil jeg sige en masse bodyer og få bukser.

Anmeld

8. marts 2012

pernille.23

Mille er fra 12 juli, og hun havde kun bodyer på eller sådan en sommerdragt, så havde vi nogle jogging/bløde bukser og et par lang ærmet bluser til når det var køligt, og da vi tog til rhodos i sep, havde hun det samme på, så fik hun så også en lille solhat og solcreme til babyer på..

Her hjemme havde hun hverken solhat eller solcreme på.

Anmeld

8. marts 2012

Happiness

Lukas er fra 21. juli. Her brugte vi bodyer med et par tynde bukser. Eller heldragte med kun ble indenunder.

Jeg tror ikke du må putte solcreme på et spædbarn. Der er noget specielt til babyer ja, men spædbørn ville jeg ikke putte det på. 

Det tager ikke skade af at være i solen de få min det tager at komme ind og ud. Og så ville jeg nok bare tage en stofble over hovedet, så de ikke får solen i øjnene.

Det var i hvertfald det vi gjorde. 

Anmeld

9. marts 2012

AnnaK89

merle2010 skriver:

næ vi brugte slet ikke shorts... hvis det var lidt køligt havde hun strømpebukser på

eller bukser med fødder i... super lækkert...

men havde da nogle søde trusser med flæser til at have ud over bleen.. hihi

Okay, jamen så gider jeg ikke bruge penge på shorts

Tænkte man kan få de der sommer heldragter? Hvor benene går til knæene - det var måske noget? '

Åhh sikke meget der er at finde ud af

Anmeld

9. marts 2012

AnnaK89

michelledam skriver:

Isabella kom den 30. Maj sidste år. Og vi brugte stortset kun kort ærmet bodyer og så strømper. Så alle de bukser og bluser vi havde købe blev aldrig brugt. Så umiddelbart vil jeg sige en masse bodyer og få bukser.

Okay tak for svar

Så vil jeg ikke bruge penge på shorts - så bliver det tynde bukser og en tynd trøje når det er køligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.