Børnepenge fra farmand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak, det vil jeg da gøre. Hvis jeg udfylder det nu og her, kan jeg så nå at få pengene til den 1?

Prøv der her link:

http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=5029

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det ved jeg ikke. Du kan også søge derekte via nemid, skal jeg linke til det?

De fortøller bare sort på hvidt hvad far skal betale om mdr. Hvis I så kan finde ud af det, aftaler i bare en dato på hvornår pengene skal falde. Men hvis han ikke tjener millioner bliver beløbet 1.228 på. mdr. - papiret er blot en sikkerhed for jer begge.

Ja okay

Anmeld

8. marts 2012

Tøs85

Det skal lige siges at hvis han hjælper økonomisk med andre ting for eksempel betaling til vuggestue, skal han ikke betale børnebidrag hvis beløbet går lige op eller det er mere..

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sannek85 skriver:

Det skal lige siges at hvis han hjælper økonomisk med andre ting for eksempel betaling til vuggestue, skal han ikke betale børnebidrag hvis beløbet går lige op eller det er mere..

Det gør han ikke

Anmeld

8. marts 2012

Tøs85

Okay.. Der er ret lang ventetid i statsforvaltningen, så indtil videre kan han bare blive ved at betale dig.. Der kan godt gå 1/2 - 1 år før afgørelsen er der.. Når i har fået afgørelsen kan du gå ned til kommunen med den, hvis de skal overføre bidraget.. De får den ikke automatisk fra statsforvaltningen.. 

Anmeld

8. marts 2012

132319

An&Jo skriver:

du skal have dem hver måned, og du kan se inde på statsforvaltningen hvad satsen er..

Jeg vil så sige, at fordelen for farmand vil være at i fastsætter dem ved statsforvaltningen, for så har han brev på at han betaler dem, og kan dermed trække dem fra i skat..

Han kan sagtens trække dem fra i skat alligevel.

Mine børns fædre og jeg klarer alt uden om statsamtet.

Det størstes far får jeg normalbidrag + 50%. Reelt er jeg berettet til +200% men jeg vil ikke rippe han.

Den yngstes får jeg normalbidrag fra.

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sannek85 skriver:

Okay.. Der er ret lang ventetid i statsforvaltningen, så indtil videre kan han bare blive ved at betale dig.. Der kan godt gå 1/2 - 1 år før afgørelsen er der.. Når i har fået afgørelsen kan du gå ned til kommunen med den, hvis de skal overføre bidraget.. De får den ikke automatisk fra statsforvaltningen.. 

Hold da op... Det var lang ventetid

Anmeld

8. marts 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Ja, nu må vi se hvor længe det varer  Han virker pt. meget sur når man ringer eller skriver til ham.

Måske fordi jeg ringer for meget, hahaha!  Ups. Men det skal jo på plads

det nemlig rigtigt..

Anmeld

11. marts 2012

Timmner

Hvorfor er i gået fra hinanden? undskyld jeg spør... Men det er da lige sket ikk.. det gør mig lidt ondt rikke ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.