Børnepenge fra farmand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, her kommer jeg lige med et spørgsmål mere

Nu når vi er gået fra hinanden skal han jo betale børnepenge. Men vi har valgt at klare det selv i stedet for at få det ind over kommunen (indtil den dag han ikke betaler HVIS den dag kommer).

Men hvor ofte skal jeg have de penge? 'Og hvor mange har jeg "krav" på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Nu når vi er gået fra hinanden skal han jo betale børnepenge. Men vi har valgt at klare det selv i stedet for at få det ind over kommunen (indtil den dag han ikke betaler HVIS den dag kommer).

du skal have dem hver måned, og du kan se inde på statsforvaltningen hvad satsen er..

Jeg vil så sige, at fordelen for farmand vil være at i fastsætter dem ved statsforvaltningen, for så har han brev på at han betaler dem, og kan dermed trække dem fra i skat..

Anmeld

8. marts 2012

Chr-Hei

rikkeregnbue skriver:

Du skal have dem en gang i måned d. 1. Og det er omkring de 1200.. Det er der sikkert nogle der meget bedre kan svarer dig mere præcist på Hehe

Anmeld

8. marts 2012

wamse

rikkeregnbue skriver:

Beløbet er 1228 pr måned i 2012 

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

wamse skriver:

Husker jeg helt forkert eller er det ikke også noget med hans indtægt? Hvor de 1200 er minimums beløb?

Du blev lige ofret for mine spørgsmål, hehe.

Anmeld

8. marts 2012

wamse

Kofoed. skriver:

Husker jeg helt forkert eller er det ikke også noget med hans indtægt? Hvor de 1200 er minimums beløb?

Du blev lige ofret for mine spørgsmål, hehe.

de 1228 er normal satsen, tjener han/hun mere, så kan man søge om at få det forhøjet 

Anmeld

8. marts 2012

Kofoed.

wamse skriver:

de 1228 er normal satsen, tjener han/hun mere, så kan man søge om at få det forhøjet 

Okay, synes nok.

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

du skal have dem hver måned, og du kan se inde på statsforvaltningen hvad satsen er..

Jeg vil så sige, at fordelen for farmand vil være at i fastsætter dem ved statsforvaltningen, for så har han brev på at han betaler dem, og kan dermed trække dem fra i skat..

Ja okay, det må jeg lige snakke med ham om

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, det må jeg lige snakke med ham om

det synes jeg du skal ja..

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

wamse skriver:

Okay, tak og noget af et sjovt beløb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.