Børnepenge fra farmand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

det synes jeg du skal ja..

Men er det noget han skal få ordnet så, eller skal jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Ja, her kommer jeg lige med et spørgsmål mere

Nu når vi er gået fra hinanden skal han jo betale børnepenge. Men vi har valgt at klare det selv i stedet for at få det ind over kommunen (indtil den dag han ikke betaler HVIS den dag kommer).

Men hvor ofte skal jeg have de penge? 'Og hvor mange har jeg "krav" på?

det er omkring 1200 kr du skal have, og det er hver måned, 

hvis jeg var jer ville jeg lade det køre over kommunen med det samme for så undgår i den konflikt hvis han en dag ikke kan betale, og du er sikker på at få penge til den lille (tro mig, du får brug for dem) ens budget kan ramle helt sammen uden dem. så jeg ville lade kommunen om den konflikt HVIS den engang skulle komme. 

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lahn11 skriver:

det er omkring 1200 kr du skal have, og det er hver måned, 

hvis jeg var jer ville jeg lade det køre over kommunen med det samme for så undgår i den konflikt hvis han en dag ikke kan betale, og du er sikker på at få penge til den lille (tro mig, du får brug for dem) ens budget kan ramle helt sammen uden dem. så jeg ville lade kommunen om den konflikt HVIS den engang skulle komme. 

Ja okay, jeg vil i hvert fald lige snakke med ham om det

Anmeld

8. marts 2012

baby012

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, jeg vil i hvert fald lige snakke med ham om det

lyder som en god ide  

Men fantastisk at i stadig kan snakke sammen om sådan noget på trods af brudet  

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lahn11 skriver:

lyder som en god ide  

Men fantastisk at i stadig kan snakke sammen om sådan noget på trods af brudet  

Ja, nu må vi se hvor længe det varer  Han virker pt. meget sur når man ringer eller skriver til ham.

Måske fordi jeg ringer for meget, hahaha!  Ups. Men det skal jo på plads

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Men er det noget han skal få ordnet så, eller skal jeg?

du søger bare SF om børnebidrag, og så kommer der en afgørelse derindefra, når han har skrevet under på at han accepterer, og så får i begge et brev om afgørelsen..

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

du søger bare SF om børnebidrag, og så kommer der en afgørelse derindefra, når han har skrevet under på at han accepterer, og så får i begge et brev om afgørelsen..

Okay

Anmeld

8. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Du skal kontakte SF ang fastsættelse af børnebrdrag, jeg husker ikke præcis om han skal underskrive eller ej. 

Men se her: 

https://signflow.statsamt.dk/forms/FormSequence

prøv og se om du ikke kan udfylde det.

Anmeld

8. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sjl-msl-Mkl skriver:

Du skal kontakte SF ang fastsættelse af børnebrdrag, jeg husker ikke præcis om han skal underskrive eller ej. 

Men se her: 

https://signflow.statsamt.dk/forms/FormSequence

prøv og se om du ikke kan udfylde det.

Tusind tak, det vil jeg da gøre. Hvis jeg udfylder det nu og her, kan jeg så nå at få pengene til den 1?

Anmeld

8. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak, det vil jeg da gøre. Hvis jeg udfylder det nu og her, kan jeg så nå at få pengene til den 1?

Det ved jeg ikke. Du kan også søge derekte via nemid, skal jeg linke til det?

De fortøller bare sort på hvidt hvad far skal betale om mdr. Hvis I så kan finde ud af det, aftaler i bare en dato på hvornår pengene skal falde. Men hvis han ikke tjener millioner bliver beløbet 1.228 på. mdr. - papiret er blot en sikkerhed for jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.