Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månelys skriver: Er du så ikke lige så slem i at kalde dem for kæmpebabyer?? Jeg oplever tvært i mod at folk har travlt med at dømme, hvis man fik et stort barn. Jeg synes babyer er smukke uanset størrelse, og ligesom det er træls at høre på "uha et bette myr", er det da lige så træls at høre på "Hoooold da op hun er tyk!".Min pige født 41+2: 4300 gram og 53 cm.
Er du så ikke lige så slem i at kalde dem for kæmpebabyer?? Jeg oplever tvært i mod at folk har travlt med at dømme, hvis man fik et stort barn. Jeg synes babyer er smukke uanset størrelse, og ligesom det er træls at høre på "uha et bette myr", er det da lige så træls at høre på "Hoooold da op hun er tyk!".Min pige født 41+2: 4300 gram og 53 cm.
Til TS: Min pige er født 40+1: 4150 g og 54 cm
Oliver født i uge 25+0 805gram og 33 1/2cm
Alexander født i uge 25+0 669gram og 33cm
Daniella: født i uge 26+1 - 970 g. - 35 Cm.
Milo: født i uge 39+0 - 3540 g. - 51 Cm.
Liva blev født en uge over termin og vejede 3015 g og var 51 lang.
Nu er hun lidt over 4 mdr gammel og vejer 7,5 kg og er 68 lang.
Anonym skriver: Nu må jeg simpelthen ud med det... Jeg synes jeg ser en tendens til relativt "kæmpe" babyer og at det nærmet er " tabu" hvis ikke ens baby har 10 fedt deller hængende på arme og ben... Så nu vil jeg simpelthen se hvad gennemsnittet herinde ligger på barnets fødsels vægt, cm samt hvilken uge barnet er født i hvis I vil " deltage" det er slet ikke for at hænge nogen ud eller slå folk i hovedet om baby er godt tykke eller ej er jo ikke det vigtige jeg bliver bare konstant overrasket over at læse hvor store de nyfødte er så vil se om det kun er mig der er omgivet af store babyer eller ej
Nu må jeg simpelthen ud med det... Jeg synes jeg ser en tendens til relativt "kæmpe" babyer og at det nærmet er " tabu" hvis ikke ens baby har 10 fedt deller hængende på arme og ben... Så nu vil jeg simpelthen se hvad gennemsnittet herinde ligger på barnets fødsels vægt, cm samt hvilken uge barnet er født i hvis I vil " deltage" det er slet ikke for at hænge nogen ud eller slå folk i hovedet om baby er godt tykke eller ej er jo ikke det vigtige jeg bliver bare konstant overrasket over at læse hvor store de nyfødte er så vil se om det kun er mig der er omgivet af store babyer eller ej
38+2 - dreng - 3200 g - 52 cm.
Laura
Kom til verden 38+4 (planlagt kejsersnit)
- 2580 gram
- 46 cm.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128