Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller hvor jeg skal slutte....
Er dybt ulykkelig og ked af det og mit hjerte er i tusind stykker, samtidig kører min hjerne derud af for fulde drøn og jeg er drøn bange og forvirret. 

Jeg er ikke gift til faderen til vores barn, men vi bor sammen og har været fælles om vores barn indtil nu.
Men nu er det slut og vores forhold kan ikke holde mere, det har længe været turbulent og vi har prøvet med så mange ting, parterapi og jeg skal komme efter dig, men ingenting lykkedes og nu er vi nået dertil hvor ingen af os hverken kan eller vil længere. 

Jeg er så ked af det....
Og samtidig vildt bange for fremtiden og for hvad der skal ske med mig og vores lille barn. 
Vi har underskrevet fælles omsorgs og ansvars erklæring da jeg fødte, så vi har vel fælles forældremyndighed?
Hvordan er reglerne for fælles forældremyndighed?
Er det hos moderen barnet har bopæl?
Har faderen ret til at se hende hver 14. dag?
Eller er det noget vi selv skal beslutte hvis vi ellers kan blive enige?
Åh jeg er så forvirret i mit hovede... 
Faderen til vores barn har ligeud sagt til mig at han KUN vil gå med til at vi har vores barn skiftevis en uge hos mig og derefter en uge hos ham. Derudover vil han ikke betale bidrag siger han.
Han bliver enormt ondskabsfuld og truer mig med mange ting når vi snakker om det og det gør så ondt indeni mig. 
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal klare mig herfra og er bare så ked af det.... 

Når min barsel er slut ville jeg gerne læse videre på min uddannelse, hvordan skal jeg klare det hele økonomisk og med et lille barn alene? 
Håber nogle kan hjælpe mig....
Tak.