jeg elsker ikke mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

og det kan så meget mærkes i mit forhold. Jeg væmmes når han rører mig, jeg gider ikke kysse. Sex har vi heller ikke særlig tit. Han irriterer mig mere og mere for hver dag og ville egentlig helst bare sidde i min hule alene - uden at nogen stiller krav til mig!

Jeg vejer 15 kg for meget og forsøger at tabe dem, mend et er svært og jeg føler mig så ked af det.

Hvad har I gjort for at elske jer selv?
Hvordan får man gnisten tilbage??

Hmm, måske det er parforholdet der er hovedproblemet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Årh hvor jeg føler med dig .

Kan dog og din mand ikk sammen løbe en tur hver anden dag . Enten lade børnene cykle ved siden af hvis de kan det eller have dem i klapvogn og løbe med den .

Måske det os ville hjælpe på dit syn om dig selv ??

Det var en rigtig god ide! TAK! Vil helt klart tage den med i vores forhold. Nok ikke hveranden dag da jeg arbejder på døgn inst. Men om ikke andet så 2 gange om ugen.

Så laver vi noget sammen og så er det gratis Og jeg taber mig endnu mere

Anmeld

7. marts 2012

dola

Anonym skriver:

Jeg træner i træningscenter Har tabt mig 3 kg på næsten 14 dage, men jeg tror bare desværre ikke ey vægttab kan gøre det hele selv

Altså Først, Tillykke det er da flot at du allerede er så langt, så er du vel allerede ved at bryde den "onde" cirkel.

Men dvd'erne fra biblo er gratis, så ville jeg måske hellere bruge pengene fra træning på noget psykhjælp.?!? Ellers kan man vel også finde bøger om den slags på  nettet??

Har du snakket med kæresten om det?

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hmm, måske det er parforholdet der er hovedproblemet?

Det troede jeg også først selv, men jeg er efterhånden nået frem til at man ikke kan elske andre før man elsker sig selv. Jeg synes jo jeg elsker min kæreste, men jeg hviler ikke i mig selv og er ofte rasløs hvis jeg er herhjemme.

I bund og grund har jeg en rigtig dejlig og forstående mand - der selvfølgelig også lever under frustrationer over ikke at måtte rører mig osv.

Jeg er bange for at blive indespærret og vil helst gerne være social med hele verden hver dag.

Jeg tror det hele ville falde på plads hvis jeg fandt roen i mig selv og dermed også kunne være en bedre mor for mine børn.

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

JJa

Det var en rigtig god ide! TAK! Vil helt klart tage den med i vores forhold. Nok ikke hveranden dag da jeg arbejder på døgn inst. Men om ikke andet så 2 gange om ugen.

Så laver vi noget sammen og så er det gratis Og jeg taber mig endnu mere

Læste først bagefter at du os gik i træningscenter så nej nok ikk hver anden dag og det skal selvfølgelig os passe med job

Ja det er nemlig gratis og i kunne få en hygge tur ud af det

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

dola skriver:

Altså Først, Tillykke det er da flot at du allerede er så langt, så er du vel allerede ved at bryde den "onde" cirkel.

Men dvd'erne fra biblo er gratis, så ville jeg måske hellere bruge pengene fra træning på noget psykhjælp.?!? Ellers kan man vel også finde bøger om den slags på  nettet??

Har du snakket med kæresten om det?

Ja jeg forsøger, men han har svært ved at forstå mig fordi han jo synes jeg er dejlig som jeg er.

En psyk time koster hurtigt 500 kr og jeg bruger kun 150 kr på fitness om mdr så der vil ikke være mulighed for at erstatte det med osyk, desværre.

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Læste først bagefter at du os gik i træningscenter så nej nok ikk hver anden dag og det skal selvfølgelig os passe med job

Ja det er nemlig gratis og i kunne få en hygge tur ud af det

jeg er sikker på det er en god ide

Anmeld

7. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tænker du selvhjælpsbøger? Det lyder som en rigtig god ide. Økonomien kan nemlig ikke bære psykolog timer - uanset hvor meget man end gerne ville så kan 2 voksne og 2 børn ikke leve for mindre end 4000 kr

ja jeg tænker faktisk selvhjælpsbøger. Kan det sætte en finger på hvad præcis det er du ikke kan lide ved dig selv...krop, personlighed?

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

ja jeg tænker faktisk selvhjælpsbøger. Kan det sætte en finger på hvad præcis det er du ikke kan lide ved dig selv...krop, personlighed?

Det er helt klart min krop jeg ikke bryder mig om. Vægt har altid været et stort problem og jeg har altid vejet for meget og dermed også været al det psykiske igennem med mobning osv.

Men jeg synes efterhånden det er ved at smitte af på min personlighed - jeg er ikke nær så glad og strålende som jeg plejer og det genere mig så jeg har sat et mål op for mig selv at jeg skal se det positive i alting som jeg gjorde førhen

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

JJa

jeg er sikker på det er en god ide

Jaa .
Og så lad hver at være for hård ved dig selv .
Er din kæreste god til at give komplimenter .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.