jeg elsker ikke mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

og det kan så meget mærkes i mit forhold. Jeg væmmes når han rører mig, jeg gider ikke kysse. Sex har vi heller ikke særlig tit. Han irriterer mig mere og mere for hver dag og ville egentlig helst bare sidde i min hule alene - uden at nogen stiller krav til mig!

Jeg vejer 15 kg for meget og forsøger at tabe dem, mend et er svært og jeg føler mig så ked af det.

Hvad har I gjort for at elske jer selv?
Hvordan får man gnisten tilbage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

til dig .
Det har du vidst brug for .

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

til dig .
Det har du vidst brug for .

Tusind tak. det er svært at erkende at man ikke elsker sig selv og ikke hviler i sit eget selskab

Anmeld

7. marts 2012

dola

Anonym skriver:

og det kan så meget mærkes i mit forhold. Jeg væmmes når han rører mig, jeg gider ikke kysse. Sex har vi heller ikke særlig tit. Han irriterer mig mere og mere for hver dag og ville egentlig helst bare sidde i min hule alene - uden at nogen stiller krav til mig!

Jeg vejer 15 kg for meget og forsøger at tabe dem, mend et er svært og jeg føler mig så ked af det.

Stakkel sender lige en Krammer..

Tja ville måske starte med at gå på biblo og låne nogle trænings dvd'er og så måske begynde at træne hjemme??!

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

dola skriver:

Stakkel sender lige en Krammer..

Tja ville måske starte med at gå på biblo og låne nogle trænings dvd'er og så måske begynde at træne hjemme??!

Jeg træner i træningscenter Har tabt mig 3 kg på næsten 14 dage, men jeg tror bare desværre ikke ey vægttab kan gøre det hele selv

Anmeld

7. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg ville finde ud af hvorfor jeg ikke trives i mit eget selskab, hvorfor jeg ikke elsker mig selv. Det kan være der ligger noget dybere til grund for det end vægten.

Du kan låne nogle bøger på biblo omkring dette emne eller måske tale med en psykolog om det. Eller din veninde, mor osv.

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

dde

Tusind tak. det er svært at erkende at man ikke elsker sig selv og ikke hviler i sit eget selskab

Ja det er det . Det er nok den sværeste anerkendelse man skal give sig selv .

Har du kæreste/mand evt børn ??

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville finde ud af hvorfor jeg ikke trives i mit eget selskab, hvorfor jeg ikke elsker mig selv. Det kan være der ligger noget dybere til grund for det end vægten.

Du kan låne nogle bøger på biblo omkring dette emne eller måske tale med en psykolog om det. Eller din veninde, mor osv.

Tænker du selvhjælpsbøger? Det lyder som en rigtig god ide. Økonomien kan nemlig ikke bære psykolog timer - uanset hvor meget man end gerne ville så kan 2 voksne og 2 børn ikke leve for mindre end 4000 kr

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja det er det . Det er nok den sværeste anerkendelse man skal give sig selv .

Har du kæreste/mand evt børn ??

kæreste og 2 børn

Vi kommer meget lidt ud da økonomien ikke er til det og fordi vi ikke har nogle vi er trygge ved der kan passe børnene.

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

kæreste og 2 børn

Vi kommer meget lidt ud da økonomien ikke er til det og fordi vi ikke har nogle vi er trygge ved der kan passe børnene.

Årh hvor jeg føler med dig .

Kan dog og din mand ikk sammen løbe en tur hver anden dag . Enten lade børnene cykle ved siden af hvis de kan det eller have dem i klapvogn og løbe med den .

Måske det os ville hjælpe på dit syn om dig selv ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.