Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: Herlige billeder ;D Han ser bare skøn ud.
Herlige billeder ;D Han ser bare skøn ud.
Tak skal du have Er det ikke også snart tid til billeder af din lille pige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: NEEEEJ hvor er han SØD hi hi, det er da mega sjovt som han skifter ansigtsudtryk hehe
NEEEEJ hvor er han SØD hi hi, det er da mega sjovt som han skifter ansigtsudtryk hehe
Tak søde Ja han kan rigtig skære grimasser den lille trold
Åhrrr.... Kom altså til at grine af det billede, hvor han ikke helt ved om det er sjovt eller ej Hvor er han altså bare blevet en stor dreng! Stadig lige så lækker som altid!
Åhrrr.... Kom altså til at grine af det billede, hvor han ikke helt ved om det er sjovt eller ej
Hvor er han altså bare blevet en stor dreng! Stadig lige så lækker som altid!
Hihi også mig Jeg kan heller ikke lade være med at grine af det billede, hvor han bare ser herre sur ud! Men så kommer der jo også det største smil lige efter hehe
Og tak skal du have søde Hvornår skal jeg se billeder af din smukke dreng?
AalborgPigen skriver: Sikke skøn han er
Sikke skøn han er
Tusind tak
RiUL skriver: Hahaha hvor er det nogle dejlige billeder, og hvor ser det bare sjovt ud at han blir lidt pyller Dejlige unger altså! Og ja, et halvt år - hvor er tiden blevet af?! Hvor ser han bare lækker ud, og med de to tænder smelte smelte
Hahaha hvor er det nogle dejlige billeder, og hvor ser det bare sjovt ud at han blir lidt pyller Dejlige unger altså!
Og ja, et halvt år - hvor er tiden blevet af?!
Hvor ser han bare lækker ud, og med de to tænder smelte smelte
Taak smukke Ja, det er svært at sige, hvad der foregår i det lille hovede! hehe
Jeg er godt nok spændt på, hvornår han får flere tænder Det er det første folk lægger mærke til nu hehe
LunaLykke skriver: Haha nååårh, hvor er det godt Han gennemgår da lige hele følelsesregistret der Han er bare cute altså
Haha nååårh, hvor er det godt Han gennemgår da lige hele følelsesregistret der Han er bare cute altså
Hihi tak søde Han er virkelig en omskiftelig baby hehe. Men så tager man bare det sure med det søde
Katte87 skriver: Tak skal du have Er det ikke også snart tid til billeder af din lille pige?
Måskeeeeeee
Super skønne billeder
Skønne billeder Han ser rigtig sød ud!
Katte87 skriver: Taak smukke Ja, det er svært at sige, hvad der foregår i det lille hovede! hehe Jeg er godt nok spændt på, hvornår han får flere tænder Det er det første folk lægger mærke til nu hehe
Hihi, glæder mig også til Oliver får de to små tænder i undermunden Det ser så sødt ud
Tænkte på om du havde lyst til at finde på noget en dag, med de små banditter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128