Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babyboy2012 skriver: Skønne billeder af en smuk lille dreng ! Og hold nu op nogle smukke øjne han har ! Dem skal han nok score med i fremtiden
Skønne billeder af en smuk lille dreng ! Og hold nu op nogle smukke øjne han har ! Dem skal han nok score med i fremtiden
Hihi tak skal du have Ja, det bliver lidt spændende, når ens drenge bliver store!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Godaften alle i skønne mennesker I andledningen af at min lille dreng i går blev 6 måneder (!!!), vil jeg lige spamme jer med en lille billedserie Den er sjov, fordi billederne er taget i netop den rækkefølge som de er postet! hehe (ja ja, hans mor synes i hvert fald det er sjovt .)
Godaften alle i skønne mennesker
I andledningen af at min lille dreng i går blev 6 måneder (!!!), vil jeg lige spamme jer med en lille billedserie
Den er sjov, fordi billederne er taget i netop den rækkefølge som de er postet! hehe (ja ja, hans mor synes i hvert fald det er sjovt .)
Hvor er han sød. tillykke med ham
og det er så sjovt når humørsvingerne melder sig...det er som om de er skizofrene
Herlige billeder ;D Han ser bare skøn ud.
NEEEEJ hvor er han SØD hi hi, det er da mega sjovt som han skifter ansigtsudtryk hehe
Åhrrr.... Kom altså til at grine af det billede, hvor han ikke helt ved om det er sjovt eller ej
Hvor er han altså bare blevet en stor dreng! Stadig lige så lækker som altid!
Sikke skøn han er
Hahaha hvor er det nogle dejlige billeder, og hvor ser det bare sjovt ud at han blir lidt pyller Dejlige unger altså!
Og ja, et halvt år - hvor er tiden blevet af?!
Hvor ser han bare lækker ud, og med de to tænder smelte smelte
Haha nååårh, hvor er det godt Han gennemgår da lige hele følelsesregistret der Han er bare cute altså
mor:) skriver: Hvor er han sød. tillykke med ham og det er så sjovt når humørsvingerne melder sig...det er som om de er skizofrene
Tak skal du have
Ja, det er vildt nogle svingninger han kan tage! hehe. Men så længe han bliver glad igen, så går det nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128