Grinern billedserie af Benjamin (nu 6 måneder!) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

B&J skriver:

nej hvor er han bare dejlig og sikke øjne og smil han er sååå smuk

Tak skal du have, hvor er du sød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Godaften alle i skønne mennesker 

I andledningen af at min lille dreng i går blev 6 måneder (!!!), vil jeg lige spamme jer med en lille billedserie  

Den er sjov, fordi billederne er taget i netop den rækkefølge som de er postet! hehe (ja ja, hans mor synes i hvert fald det er sjovt .)

Hehe, VIRKELIG god billedeserie.. så blev han liiiiige en anelse pyller i midten.

Han er VIRKELIG smuk, din Benjamin! Store smukke øjne, sødt smil! iiih altså, ham gad jeg da godt møde!

Anmeld

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Hehe, VIRKELIG god billedeserie.. så blev han liiiiige en anelse pyller i midten.

Han er VIRKELIG smuk, din Benjamin! Store smukke øjne, sødt smil! iiih altså, ham gad jeg da godt møde!

Hihi tusind tak søde 

Ja han er sq lidt en skizofren baby nogle gange Begynder at hyle - og så stikker han ud i det største smil hehe 

Jamen det må vi da arrangere! Hvorfor var det lige, at du var flyttet til Jylland egentlig???! hehe

Anmeld

6. marts 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hihi tusind tak søde 

Ja han er sq lidt en skizofren baby nogle gange Begynder at hyle - og så stikker han ud i det største smil hehe 

Jamen det må vi da arrangere! Hvorfor var det lige, at du var flyttet til Jylland egentlig???! hehe

Jaah kender det godt. Flasher nye af William når han er ½ år, her d. 13.

Hehe jeg kommer herovre fra - min kæreste er dog fra Hvidovre. Men vi ville gerne bo herovre og har nu købt hus i Malling syd for Århus!

Man savner de venner og familie man har derovre, men det er også rart at være tæt på mine barndomsveninder og familie herovre. Noget rod når man møder en fra den anden landsdel Men vi er tit i Roskilde/Kbh

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

Ighh hvor er han bare super sød;-)

Anmeld

6. marts 2012

modesty

Cute :-)

Anmeld

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jaah kender det godt. Flasher nye af William når han er ½ år, her d. 13.

Hehe jeg kommer herovre fra - min kæreste er dog fra Hvidovre. Men vi ville gerne bo herovre og har nu købt hus i Malling syd for Århus!

Man savner de venner og familie man har derovre, men det er også rart at være tæt på mine barndomsveninder og familie herovre. Noget rod når man møder en fra den anden landsdel Men vi er tit i Roskilde/Kbh

Jaah, det vil jeg se frem til!

Det kan jeg godt forestille mig Jeg har også en masse familie i Jylland (da begge mine forældre oprindeligt er jyder), men jeg kunne ikke forestille mig at flytte så langt væk Det er jeg nok blevet for meget Københavner til hehe 

Anmeld

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

babymus77 skriver:

Ighh hvor er han bare super sød;-)

Tusind tak skal du have 

Anmeld

6. marts 2012

Ka+Ma=Be

modesty skriver:

Cute :-)

Taak  

Anmeld

7. marts 2012

Bassemor<3

Skønne billeder af en smuk lille dreng ! Og hold nu op nogle smukke øjne han har ! Dem skal han nok score med i fremtiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.