Hvad skal vi spise i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Sommersko

her står den på frikdaller´med kartofler og sovs. total old school

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg er tom for ideer herhjemme..

Så kom frisk med nogle lette retter, de må gerne være forholdsvis sunde, da jeg skyder kuren igang igen nu.. men stadig så Johannes også kan spise det uden jeg skal tænke på om han bliver underernæret..

Vi skal have sådan noget ris stegt med oksekød og grøntsager (rester) og så flute.. Og så er der rugbrød for resten

Anmeld

5. marts 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

jo tak arbejder normalt ik ud fra opskrifter på mad.. men kom med den man kan altid blive inspireret

blød fetaost puk el. carolines, soltørrede tomater fra glas, og hvidløgspulver.. og svøbes i bacon

Skærer en rende i mørbraden og skærer osten i stænger, fylder helevejen ned og det samme med tomaterne, drysser med lidt hvidløgspulver, lukkes til og baconen vikles om.. Og så bare i ovnen med det...

Jensens favorit sovs er perfekt til...

Anmeld

5. marts 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

Jeg vil meget gerne høre da vi ska ha det i weekenden

Her er den, super nem og kan ligges sammen om formiddagen.. Så tit gæstespise her...

blød fetaost puk el. carolines, soltørrede tomater fra glas, og hvidløgspulver.. og svøbes i bacon

Skærer en rende i mørbraden og skærer osten i stænger, fylder helevejen ned og det samme med tomaterne, drysser med lidt hvidløgspulver, lukkes til og baconen vikles om.. Og så bare i ovnen med det...

Anmeld

5. marts 2012

chael

Vi skal have kylling filteret med pikant fyld Bacon omkring, serveres med rodfrugter eller flødekartofler, eller begge

Og noget krydret sovs til

*Camilla

Anmeld

5. marts 2012

chael

An&Jo skriver:

Jeg er tom for ideer herhjemme..

Så kom frisk med nogle lette retter, de må gerne være forholdsvis sunde, da jeg skyder kuren igang igen nu.. men stadig så Johannes også kan spise det uden jeg skal tænke på om han bliver underernæret..

Kartoffel lasagne er også et hit herhjemme blandt ungerne

*C

Anmeld

5. marts 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

det lydder os lækkert... jeg plejer at bruge fløde os... buko eller filadelfia... og så er det godt med forårs løg... mums soltørrede tomater er også godt i... plejer at lave sådan alt godt fra køleren+skabene og blande sammen og så ind i det gør den dejlig saftig... og så bacon... men det er jeg ik så glad for i øjeblikket... lugten giver mig kvalme

Anmeld

5. marts 2012

Saram

Vi skal have chicken curry. Smager MUMS og er nemt !

Anmeld

5. marts 2012

Saram

Saram skriver:

Vi skal have chicken curry. Smager MUMS og er nemt !

Skal nok lige siges at det er den nemme løsning fra knorr.

Anmeld

5. marts 2012

debbie19

vi skal have noget med oksekød har ikke fundet ud af om det skal være pasta og kødsovs eller knorr lasange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.