Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Vi skal have rødspættefileter med hvid sovs, kartofler og persille til
Vi skal have rødspættefileter med hvid sovs, kartofler og persille til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De har mini forårsruller på tilbud i netto så købte en kasse af dem, der er 60 små i og de vejer 15 g. stykket til 25 kr..
Så idag står den på forårsruller med nudler og grøntsager i wokken
Na-Wi skriver: De har mini forårsruller på tilbud i netto så købte en kasse af dem, der er 60 små i og de vejer 15 g. stykket til 25 kr.. Så idag står den på forårsruller med nudler og grøntsager i wokken
Vi skal have wok med masser af grønsager i og pasta
An&Jo skriver: uhh det lyder faktisk os ret godt, og sønnen er vild med kartofler, og så kunne jeg jo selv få noget salat til fisken..
uhh det lyder faktisk os ret godt, og sønnen er vild med kartofler, og så kunne jeg jo selv få noget salat til fisken..
9510 skriver: Vi skal have wok med masser af grønsager i og pasta
An&Jo skriver: jeg har desværre ingen wok gryde, men det er min næste investering..
jeg har desværre ingen wok gryde, men det er min næste investering..
Den er også guld værd Men før jeg fik min brugte jeg bare en alm pande eller 2
9510 skriver: Den er også guld værd Men før jeg fik min brugte jeg bare en alm pande eller 2
An&Jo skriver: jaa, men det bliver bare ikke det samme synes jeg.. har prøvet, for havde en wok da jeg boede med eksen, men den beholdte han desværre..
jaa, men det bliver bare ikke det samme synes jeg.. har prøvet, for havde en wok da jeg boede med eksen, men den beholdte han desværre..
Nej det er rigtigt
An&Jo skriver: Jeg er tom for ideer herhjemme.. Så kom frisk med nogle lette retter, de må gerne være forholdsvis sunde, da jeg skyder kuren igang igen nu.. men stadig så Johannes også kan spise det uden jeg skal tænke på om han bliver underernæret..
Jeg er tom for ideer herhjemme.. Så kom frisk med nogle lette retter, de må gerne være forholdsvis sunde, da jeg skyder kuren igang igen nu.. men stadig så Johannes også kan spise det uden jeg skal tænke på om han bliver underernæret..
Her står den på hjemmelavet bruger. Hjemmebagte grove burgerboller, bøffer af magert kød, salat ketchup og sennep.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128