Det gør så ondt at se.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

An&Jo

marhemor skriver:

Øv for en svær situation at stå i...

Mit bedste råd vil være at tage én dag ad gangen, give ham al din kærlighed og have det rart med ham én dag ad gangen. Han kan mærke at du er ked af det / bange for at han reagerer kraftigt igen, og DET reagerer han jo også på...

Jeg er sikker på at han (og du) nok skal klare de udfordringer I står overfor sammen!! Og I skal nok finde ud af at finde ind i jeres vante rytme, når først han har fået lov til at få reageret og "skældt ud"...

... men når det så er sagt, så kan jeg godt forstå at det er virkelig hårdt og meget uoverskueligt for dig!

får du med på vejen!!

Tak, jeg er også sikker på vi bare skal ind i rytmen igen, og håber også det hjælper lidt at han skal i dagpleje imorgen, for det er jo så også første gang i 14 dage..

Han får al den opmærksomhed og kærlighed han har brug for, jeg skælder ham heller ikke ud når han reagerer, for det er jo overhovedet ikke hans skyld..
Jeg kan blive lidt frustreret på ham, men jeg viser det ikke, for det er jo udelukkende min egen skyld at han reagerer..

Men det er utrolig hårdt at se på synes jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

An&Jo

chael skriver:

Kan du ikke smide en madres på gulvet inde ved ham så?

Han reagere helt naturligt.

Kunne du ikke snakke med far om at han springer denne weekend over, så der kommer lidt ro på ham og dig. Og hvis far gerne vi se sin søn, kan han jo bare komme forbi og lege med ham?

Det lyder ihvertfald til din søn reagere ret kraftigt og så håber jeg I "lytter" til ham, det er jo tydligvis DIG han har brug for

Kram herfra.

*C

vi har desværre ikke nogen ekstra madras jeg kan smide inde ved ham, for så havde jeg bestemt gjort det..

Jeg tvivler så desværre os på at hans far er villig til at opgive sin weekend uanset hvad.. :/

Men ja han reagerer meget voldsom og hvis jeg kunne, så holdte jeg ham hjemme ved mig selv den næste uge uden dagpleje, men jeg skal jo passe min skole..

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

cnmigo skriver:

Vi har lidt det samme problem med vores søn på 17mdr.

Han har netop været syg i 3 uger med lungebetændelse og herefter virus med opkast og tynd mave.

I sygeperioden er han blevet passet af hhv. mig, farmand og min søster. Så han har ikke været væk fra mig som din søn har.

Men ikke desto mindre så er han EKSTREMT morsyg!

Han har været rask i en uge nu, men han er meget optaget af hvor jeg befinder mig og han flipper fuldstændig skråt og skriger utrøsteligt hvis jeg går uden for hans synsvidde og ISÆR hvis jeg går ud af døren, f.eks. i skraldespanden

Og jeg aner ikke hvorfor?! Han var STORslem da han blev passet af far/søster og jeg tog på arbejde, han blev fuldstændig ulykkelig.

Han har så opført sig ok i løbet af dagen, men i samme sekund jeg er trådt ind af døren har han sluppet ALT hvad han havde gang i og er stormet mig i møde med en blanding af gråd og glædeslyde og så vil han OP og blive oppe tak. 

Hvad er der dog sket her?

Det er dog blevet langt bedre pt. men han er stadig helt elektrisk hvis jeg nærmer mig bryggersdøren uden ham eller hvis jeg siger til farmand om han lige vil tage ham med ud og få en ny ble f.eks. - fordi hvis nu jeg gik i mellemtiden! Han skriger som en stukket gris mens han bliver skiftet og han stormer ind i stuen bagefter for at se om jeg stadig er der...

VILDT underligt.

Håber det bedste for dig, kan ikke sige andet end giv ham omsorg og opmærksomhed, dog med måde så han ikke bliver totalt afhængig - tror jeg. Lidt på egne ben bør han kunne være, f.eks. ved at lege selv på værelset mens du sidder og læser en bog/andet - forstået på den måde at du er til stede, men ikke "rådighed"...?

han kan godt lege selv et stykke tid, men det foregår ikke på værelset, det foregår i stuen, og gerne på sofaen lige ved siden af mig..

Han kan slet ikke kapere at skulle være i et andet rum end hvor jeg er..

Anmeld

4. marts 2012

B&J

puhhh sikke noget håber snart det hele falder på plads igen sender dig en masse krammer og håber alt snart bliver godt

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

B&J skriver:

puhhh sikke noget håber snart det hele falder på plads igen sender dig en masse krammer og håber alt snart bliver godt

tak, jeg håber os bare snart at det hele falder på plads igen.. Synes vi har været nok igennem nu

Anmeld

4. marts 2012

hautecouture

Kan du ikke snakke med faren og evt udskyde hans weekend en uge så der lige kan nå at falde ro på? Det kan faren vel godt forstå?..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.