I er nødt til at hjælpe mig nu piger..

Johannes er SÅ mærket af at have været væk fra mig så længe som han har, først var han på ferie 4 dage ved sine bedsteforældre, så var han hjemme en dag, og så ud til sin far, hvor han var i 9 dage på grund af min abort..

Jeg var ude ved dem mandag, for lige at aftale med faren hvad vi gjorde, og selvfølgelig for at se min guldklump.. Da jeg gik igen græd han helt hjerteskærende fordi han ikke kunne forstå at han ikke skulle med..

Det var så JEG begyndte at græde da jeg gik ned af trappen igen..

Nu er han så kommet hjem, og han er så mærket af det hele, hver gang han ikke kan se mig, så skriger han, går jeg på toilet græder han hvis han ikke må komme med.. Jeg kan ikke gå ud og ryge fordi det så betyder at han bliver ked af det.. Når han skal sove, om det er til middag eller til natten kan man direkte se i hans øjne at han er angst for at jeg ikke er der når han vågner igen..

Jeg prøver at fortælle ham at mor er her, og jeg går ingensteder, og jeg giver ham alt den opmærksomhed han har brug for, han hænger på mig hele dagen (= min ryg er totalt smadret) han hjælper med at lave mad, han sidder på mit skød når jeg lige tager 2 minutter i sofaen, går jeg ud med skraldet løber han skrigende efter mig..
Jeg har igår og idag slet ikke haft nogle aftaler, det har udelukkende handlet om ham og KUN ham og hans behov og lyster, vi hygger os også når der bliver leget, men så snart jeg gør tegn til at jeg lige skal noget andet, så vender situationen helt om, og så bliver han panisk igen..
Det her gør virkelig ondt på mig, for jeg troede jo det var for hans bedste at være ved farmand imens jeg gik herhjemme og ikke gjorde andet end at tude, men nu er jeg bare bange for at det har ødelagt mere end det gavnede, og jeg frygter faktisk lidt hans reaktion når han skal hjem til sin far på fredag igen, for så er det jo hans weekend..

Hjælp mig, hvad skal jeg gøre?? at tage ham ind i min seng duer ikke, for han kan ikke finde ro derinde, og han sover også i hans egen seng nu, men det tog lang tid, og jeg sad selvfølgelig ved ham til han faldte i søvn, men man kan bare mærke hans frygt, og det gør så ondt langt ind i mit hjerte..