Hvilken str. flyverdragt bruger jeres 2½-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

forår

K&S skriver:

Taaaak

Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?

Jeg troede lige jeg havde nogen billeder liggende af hende i de 2 flyverdragter, men det har jeg ikke alligvel.

Men som en anden skriver så glem den og se til næste år og den stadig passer ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

K&S

forår skriver:

Jeg troede lige jeg havde nogen billeder liggende af hende i de 2 flyverdragter, men det har jeg ikke alligvel.

Men som en anden skriver så glem den og se til næste år og den stadig passer ham

det gør jeg...! Tak for hjælpen

Anmeld

3. marts 2012

Halbschön

K&S skriver:

Wow, en stor dreng...!  Anton er en lille skid

Ja han er en stor dreng på over 1m allerede... ;-)

Anmeld

3. marts 2012

K&S

Lady Marion <3 skriver:

110 denne vinter ,   tror han passer den næste vinter også , han bliver 3 år om 1 md.

Tak

Anmeld

4. marts 2012

M&M's Mor

K&S skriver:

Tak for svar  Hvad mærke er det? For der er jo helt sikkert forskel fra mærke til mærke

Antons er fra Mikk-Line

Hun har en fra Lego og en fra name it'...name it' har jo flere forskellige men er den de kan sætte sig direkte i en vandpyt uden det vil kunne trænge igennem så ved ikke om det siger dig noget...

Anmeld

5. marts 2012

Ansemusen

Thias er 21 måneder, og bruger str. 98 i flyverdragten fra Name It (de er små i størrelserne).

Anmeld

5. marts 2012

Christina.78

Cecilie bliver 3 her d 12 og hendes flyverdragt er str 92..passer hende fint nu men det er så også det..den er fra Name It og meget alderssvarende synes jeg

Anmeld

5. marts 2012

Mor til L&S

Liva blir 2 år 31 marts og hun har brugt str 92 i en Hummel flyverdragt denne vinter - tvivler på at hun kan passe den til næste vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.