Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Er den så meget stor til hende?
Er den så meget stor til hende?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: jeg har lige haft en mikk-line i samme str. og jeg synes den virkede mere smal. men om den var mindre i længden det ved jeg faktisk ikke (Rasmus brugte kun den fra Reima, så vi byttede den anden væk)
jeg har lige haft en mikk-line i samme str. og jeg synes den virkede mere smal. men om den var mindre i længden det ved jeg faktisk ikke
(Rasmus brugte kun den fra Reima, så vi byttede den anden væk)
Okay, tak! Antons Mikk-Line i str. 86 (som han har brugt i år) er nemlig perfekt i pasform
PT skriver: Ja, det er den, men jeg købte den, så min søn kan bruge den om to år (smart hva )
Ja, det er den, men jeg købte den, så min søn kan bruge den om to år (smart hva )
Godt tænkt
K&S skriver: Taaaak Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?
Taaaak
Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?
uden at gøre min klog på det, så tror jeg at Reimas er størrer i str ifht Mikk-line.
Min datter startede sidste vinter i en Mikk-line og slut vinterne kom hun i den hun er i nu.
måske jeg engenligt kan finde nogen billeder...øjeblik
K&S skriver: Okay, tak! Antons Mikk-Line i str. 86 (som han har brugt i år) er nemlig perfekt i pasform
jeg ville da gemme den. så kan du se om han kan passe den næste år. ellers kan den altid sælges der
Lone Jakobsen skriver: jeg ville da gemme den. så kan du se om han kan passe den næste år. ellers kan den altid sælges der
det tror jeg også, jeg gør...!
K&S skriver: det tror jeg også, jeg gør...!
sådan gør jeg også altid med mine børns tøj
Nicolai er 2 år og 3mdr, han bruger en 104... Men han er en meget lang dreng
110 denne vinter , tror han passer den næste vinter også , han bliver 3 år om 1 md.
Halbschön skriver: Nicolai er 2 år og 3mdr, han bruger en 104... Men han er en meget lang dreng
Wow, en stor dreng...! Anton er en lille skid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128