Hvilken str. flyverdragt bruger jeres 2½-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.932 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

K&S

Jeg har i år købt en ekstra flyverdragt til Anton i str. 92 - den han har brugt hele vinteren og som han stadig kan passe fint er str. 86

Men jeg er i tvivl om det kan betale sig at gemme den til næste vinter - om han overhovedet kan komme i nærheden af at passe den

Hvad str. bruger jeres børn på 2½ år?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

M&M's Mor

K&S skriver:

Jeg har i år købt en ekstra flyverdragt til Anton i str. 92 - den han har brugt hele vinteren og som han stadig kan passe fint er str. 86

Men jeg er i tvivl om det kan betale sig at gemme den til næste vinter - om han overhovedet kan komme i nærheden af at passe den

Hvad str. bruger jeres børn på 2½ år?

Katja

Vi har brugt str 98 hele vinteren og hun er 2 år og 9 mdr nu...92 stumpede både i arme og ben og hun er ikke en af de stor på skalaen...

Anmeld

3. marts 2012

Lone Jakobsen

Rasmus har en brugt Reima flyverdragt i str. 86. den passer han for andet år i træk.

(han bruger ellers str. 92/98)

Anmeld

3. marts 2012

forår

min datter bruger str 86 i flyverdragt, men det er osse en Reima og de er ret store i størrelsen. Min datter er 2 år og 3mdr HUn bruger str 92/98 i alm tøj

Anmeld

3. marts 2012

K&S

M&M's Mor skriver:

Vi har brugt str 98 hele vinteren og hun er 2 år og 9 mdr nu...92 stumpede både i arme og ben og hun er ikke en af de stor på skalaen...

Tak for svar  Hvad mærke er det? For der er jo helt sikkert forskel fra mærke til mærke

Antons er fra Mikk-Line

Anmeld

3. marts 2012

K&S

Lone Jakobsen skriver:

Rasmus har en brugt Reima flyverdragt i str. 86. den passer han for andet år i træk.

(han bruger ellers str. 92/98)

Tak  Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?

Anmeld

3. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter voksede ud af str 86 i løber af vinteren, og nu har hun en str 98. Hun er 2 år og 5 mdr.

Anmeld

3. marts 2012

K&S

forår skriver:

min datter bruger str 86 i flyverdragt, men det er osse en Reima og de er ret store i størrelsen. Min datter er 2 år og 3mdr HUn bruger str 92/98 i alm tøj

Taaaak

Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?

Anmeld

3. marts 2012

K&S

PT skriver:

Min datter voksede ud af str 86 i løber af vinteren, og nu har hun en str 98. Hun er 2 år og 5 mdr.

Er den så meget stor til hende?

Anmeld

3. marts 2012

Lone Jakobsen

K&S skriver:

Tak  Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?

jeg har lige haft en mikk-line i samme str. og jeg synes den virkede mere smal. men om den var mindre i længden det ved jeg faktisk ikke

(Rasmus brugte kun den fra Reima, så vi byttede den anden væk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.