Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har i år købt en ekstra flyverdragt til Anton i str. 92 - den han har brugt hele vinteren og som han stadig kan passe fint er str. 86
Men jeg er i tvivl om det kan betale sig at gemme den til næste vinter - om han overhovedet kan komme i nærheden af at passe den
Hvad str. bruger jeres børn på 2½ år?
Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Jeg har i år købt en ekstra flyverdragt til Anton i str. 92 - den han har brugt hele vinteren og som han stadig kan passe fint er str. 86 Men jeg er i tvivl om det kan betale sig at gemme den til næste vinter - om han overhovedet kan komme i nærheden af at passe den Hvad str. bruger jeres børn på 2½ år? Katja
Vi har brugt str 98 hele vinteren og hun er 2 år og 9 mdr nu...92 stumpede både i arme og ben og hun er ikke en af de stor på skalaen...
Rasmus har en brugt Reima flyverdragt i str. 86. den passer han for andet år i træk.
(han bruger ellers str. 92/98)
min datter bruger str 86 i flyverdragt, men det er osse en Reima og de er ret store i størrelsen. Min datter er 2 år og 3mdr HUn bruger str 92/98 i alm tøj
M&M's Mor skriver: Vi har brugt str 98 hele vinteren og hun er 2 år og 9 mdr nu...92 stumpede både i arme og ben og hun er ikke en af de stor på skalaen...
Tak for svar Hvad mærke er det? For der er jo helt sikkert forskel fra mærke til mærke
Antons er fra Mikk-Line
Lone Jakobsen skriver: Rasmus har en brugt Reima flyverdragt i str. 86. den passer han for andet år i træk. (han bruger ellers str. 92/98)
Tak Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?
forår skriver: min datter bruger str 86 i flyverdragt, men det er osse en Reima og de er ret store i størrelsen. Min datter er 2 år og 3mdr HUn bruger str 92/98 i alm tøj
Taaaak
Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?
PT skriver: Min datter voksede ud af str 86 i løber af vinteren, og nu har hun en str 98. Hun er 2 år og 5 mdr.
Min datter voksede ud af str 86 i løber af vinteren, og nu har hun en str 98. Hun er 2 år og 5 mdr.
Er den så meget stor til hende?
K&S skriver: Tak Ved du, hvordan Reima er i str. i forhold til Mikk-Line?
jeg har lige haft en mikk-line i samme str. og jeg synes den virkede mere smal. men om den var mindre i længden det ved jeg faktisk ikke
(Rasmus brugte kun den fra Reima, så vi byttede den anden væk)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128