Ideer til frugtmos ( Baby 4 mdr + )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.322 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Levi&LilysMor

Har i ikke nogle gode ideer til hvad for noget frugtmos jeg kan lave til min søn, han bliver snart 5 mdr, så det skal jo også være noget han godt må få, indtil videre har jeg lavet

• Æble/sveske mos
  • Æble/figner mos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FamilenStorm

LevisMor skriver:

Har i ikke nogle gode ideer til hvad for noget frugtmos jeg kan lave til min søn, han bliver snart 5 mdr, så det skal jo også være noget han godt må få, indtil videre har jeg lavet

• Æble/sveske mos
  • Æble/figner mos

Pære/bananan
Mango
æblemos rent

Anmeld

29. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

• Æble/sveske mos
  • Æble/figner mos

Æble/pære er et hit

Mango/kiwi

Blomme

Blåbær

fersken

Anmeld

29. februar 2012

Levi&LilysMor

FamilenStorm skriver:

Pære/bananan
Mango
æblemos rent

pære må han ikke få kan han ikke tåle

Anmeld

29. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Æble/pære er et hit

Mango/kiwi

Blomme

Blåbær

fersken

Lyder lækkert, må dog springe pæren over da jeg er sikker på han ikke kan tåle det, de 2 gange han har fået noget med pære i har han kastet op i store mængder...

Anmeld

29. februar 2012

FamilenStorm

LevisMor skriver:

pære må han ikke få kan han ikke tåle

arh æv...

Men ren banan kan også være et hit.. bare ikke for megt da det kan give hård mave...

Men det kan reddes med en gang sveskemos...

Anmeld

29. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

Lyder lækkert, må dog springe pæren over da jeg er sikker på han ikke kan tåle det, de 2 gange han har fået noget med pære i har han kastet op i store mængder...

puha da det lyder ikke rart Men alle frugter der kan koges bliver til lækker lækker mos

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

lige et spørgsmål. min sp sagde at til de er 6 måneder må de kun få æble, pære, banan og fersken. Det synes jeg også der står i sundhedsstyrelsens bog....er det mig der helt har misforstået. For så vil jeg da gå i gang med at give lidt andet til min søn

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Jeg har lige lavede blomme/æblemos til min datter i dag, bestod af:

1 Æble, 4 Blommer 1/4 dl vand op og koge i 15 min ca. 

hun fik lidt i sin grød til middag og den er godkendt..

Anmeld

29. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

lige et spørgsmål. min sp sagde at til de er 6 måneder må de kun få æble, pære, banan og fersken. Det synes jeg også der står i sundhedsstyrelsens bog....er det mig der helt har misforstået. For så vil jeg da gå i gang med at give lidt andet til min søn

Hmm den har jeg ikke hørt før, min sp sagde alt frugt og grønt (undtagen de nitrit holdige self) var super.. Hun anbefalede mig kiwi, figne og citrus frugter til min datters træge mave.. Og hvis man lure de der færdig blandede frugt mos så er der meget mere end æble, pære og banan så hvis de må så må man vel os selv, det kan da kun være sundere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.