Har jeres barn/børn sovedyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

MarleneH

Heza2410 skriver:

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Min mellemste datter på 17 mdr elsker sin doo doo bamse.. Hun kan ikke sove uden den , så den er med i dagpleje hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

hautecouture

Aya på 6 måneder fik, da hun var 2 måneder, en "aflagt" bamse/nusseklud fra min nevø. En super skøn ko fra Les Deglingos min nevø havde aldrig brugt den da han var lidt bange for den Men Aya ELSKER den og nulrer den oppe foran ansigtet hver gang inden hun skal sove

Anmeld

29. februar 2012

sarahb

Nej det har ingen af vores. Til gengæld blev den store svøbt i dynen til han var 2. Og den lille på 1.5 bliver også.
Det ELSKER de. Og så havde den store altid 5-10 sutter med i seng der skulle nuldres..

Anmeld

29. februar 2012

Zeus

Isabella havde en brun kanin da hun var lille, og nu har hun en bamse fra build-a-bear, som hun stadig sover med hver nat.. Det er dog ikke noget hun skal, hun har lige glemt her i vinterferien, og sover ganske udemærket uden.. Men hun er enormt glad for den

Cajsa har en hund, som Isabella faktisk fik da hun var lille af min mormor.. Cajsa har altid ligget og nusset med sine hænder, så da hun var et par uger, prøvede vi at give hende hunden, og den har ikke forladt hendes side siden Oveni har hun et får, som hun er næsten lige så glad for  

Anmeld

29. februar 2012

Mizz-sommer

Hej Min søn på 2 mdr har en nusseklud/ nussekanin

Den fik han da han var 3 uger.. Jeg gik med den i to dag 

På min brystkasse. Så den dufter af mig.. Han kan Ikke undvære den nu når han skal sove

Det er mit råd få den til at dufte af dig

Anmeld

29. februar 2012

Mizz-sommer

Hej Min søn på 2 mdr har en nusseklud/ nussekanin

Den fik han da han var 3 uger.. Jeg gik med den i to dag 

På min brystkasse. Så den dufter af mig.. Han kan Ikke undvære den nu når han skal sove

Det er mit råd få den til at dufte af dig

Anmeld

29. februar 2012

K&S

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Anton er snart 19 måneder og han har siden fødslen haft denne nusseklud og den er hans et og alt...! Han kan ikke sove uden, han spørger selv efter den nu

I starten gik jeg med den på brystet et par timer efter vask, men nu er han ligeglad  så vi har 3 stk. - en til DP, en til herhjemme + en ekstra når de andre skal vaskes

Han har siden december måned, hvor han fik lagt dræn, også ville sove med den isbjørn, som han fik af Tryg Fonden hos ørelægen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. februar 2012

Frk Mig

Noah på 2 år har ikke en bamse .. Men han har hans amme pude som han sover med ..  men det er ikk sådan at han ikke kan sove uden for det kan han godt .. men han har det nu bedst med at den ligger ved siden af ham i sengen ..

Anmeld

29. februar 2012

4kløver

Heza2410 skriver:

Hun sover ikke med en bestemt bamse. Men hun elsker sin pude.(baby pude) men ikke sådan at den skal med den skal bare ligge i sengen..

Anmeld

29. februar 2012

twinny

Her har de to bamser hver... en fra hospitalet og en fra deres far var dreng....

De elsker dem begge to...

De er 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.