Har jeres barn/børn sovedyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

L&V

Heza2410 skriver:

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Nej min datter har intet at sove med hvilket os har været ret vigtigt for os at hun ikke sku have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

maria_wlt

morethanperfect skriver:

Oscar har intet
Hvilket jeg er ret glad for  

Jeg forstår dig..

Jeg kan godt se at det er godt for nogen børn at have en ting de har tryghed hos...MEN.. Ser også tit at det bliver en helt besættelse..

Tristan har en hest som hedder Katrine (Faster katrine har givet han dem) Han er glad for dem, men det er ikke et most at have den.. Hvilket jeg er glad for..

Ene har en mus..også Katrine.. Hun har den oppe i sengen og det er det.. 

Anmeld

29. februar 2012

morethanperfect

maria_wlt skriver:

Jeg forstår dig..

Jeg kan godt se at det er godt for nogen børn at have en ting de har tryghed hos...MEN.. Ser også tit at det bliver en helt besættelse..

Tristan har en hest som hedder Katrine (Faster katrine har givet han dem) Han er glad for dem, men det er ikke et most at have den.. Hvilket jeg er glad for..

Ene har en mus..også Katrine.. Hun har den oppe i sengen og det er det.. 

Vi prøvede og gi Oscar en bamse da han var lille .. Det ville han bare slet ik ha .. Så tænkte vi at det egentlig var meget smart han ikke var "Besat" af noget for at kunne sove .. Udover sin sut selvf.

Anmeld

29. februar 2012

Turtles

Heza2410 skriver:

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Vores søn fik en Anders and bamse den dag han blev født.
Og den stod i sengen sammen med ham. Og idag er det bare ynglingsbamsen som han altid sover med.
Når han har brug for en pause, tager han anders and og sidder og nusser hans "hår" og på den måde slapper han af.

I vuggestuen vågnede han tit og var ked af det, men så fik han en anders and med til at sove med, så var han meget mere rolig
Tror den giver ham tryghed.

Som er skrevet tidligere i tråden kunne i prøve at sove med nogle af bamserne i jeres seng så de lugter af jer`??

Anmeld

29. februar 2012

Linea

Vores datter på lige knap 2 har egentlig aldirg haft én bestemt bamse, som hun ville sove med. Men de sidste 2 måneder har hun været MEGET glad for sin ene dukke, der meget oplagt går under navnet Dukke. Den putter hun, sover med den og den SKAL med over til hendes dagplejemor

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

For barnet handler det ikke så meget om at have et sovedyr, som det handler om at have et overgangsobjekt. Har han ikke noget ANDET, som er betryggende?

Jeg havde flere ting da jeg var lille, der var mine overgangsobjekter. Jeg havde min pude Putte som jeg stadig har den dag i dag. Og så havde jeg mine sutter til jeg var omkring 6 år. Det er super betryggende for børn, også de helt små, at have noget bekendt i uvante situationer, og det er ofte noget så simpelt som en bamse

Anmeld

29. februar 2012

chael

Ikke sovedyr, men en puttepude. Min mellemste på 3 år har en puttepude der følger ham i tykt og tyndt. Den gav også lidt ekstra tryghed da han skulle af med sutten.

Min ældste har et par sovebamser, men kan sagtens undære dem og den lille på knap 5 mdr har heller ikke rigtig noget sove dyr.

*C

Anmeld

29. februar 2012

D-Micka

Her har han aldrig ville sove med bamse .. Hvilket jeg var ret glad for ..
Han er lige startet i vuggestue og man kan næsten ikke få bamsen ud af armene på ham, hehe

Men hvis det gør ham tryg er det bare helt fint ..

Han er lige blevet et år i lørdags

Anmeld

29. februar 2012

Clisolka

Heza2410 skriver:

Uha ja, vi har sovedyr herhjemme - et hit hvis hun er ked  Isabella på 16 mrd. har en blød kanin (en af de første bamser hun fik), og hun elsker den 

I sin barnevogn har hun en lilla hafferlaf liggende 

Anmeld

29. februar 2012

Silas&Mille

Silas er knap 14 måneder og har en del bamser, men der er kun én der duer når han skal sove  

Så vi håber vi kan finde en magen til en gang, så vi har en backup når den han har nu er slidt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.