Har jeres barn/børn sovedyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.529 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Azooo

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Hvem?

Min søn på snart 7måneder kan ikke lide sin sovedyr.. Har prøvet med forskellige slags/farver osv men nej det vil han ikke . . Har jeres sovedyr? Kan de lide det? Og hvor gammel er jeres barn/børn .. Nogen råd om hvordan jeg kan får ham til at kunne lide sit sovedyr?

Jeps, Vores ældste på 2 år han hans elskede sovedyr, han bruger ikke sut, så han har knyttet sig meget til hans sovedyr, han kan dog sove uden, hvis det sku være, men hvorfor, når han nu elsker det så højt

Det er en delfin, som så opfindsomt er opkaldt "Delfi"

Den yngste på 13 mdr sover med en stofble, er ligeglad med hva det er for en, bare den er stor

Anmeld

29. februar 2012

Maja_4000

Nej , men hun sover med en stofble .. Og kan ikke sove uden

Anmeld

29. februar 2012

lycly

Min datter har ikke sovedyr, men nusseklud Eller, det er bare en stofble. Når hun er træt og får sin sut, så ligger jeg en stofble ved hende, og så tager hun den op til næsen og holder den der.
Tror det kommer sig af, at da hun var helt lille var hun dårlig til at holde sutten i munden, så der lagde jeg en stofble henover . Så nu er det blevet sådan en tryghed/vane ting.

Måske du bare skal lave et eller andet form for ritual med din drengs sovedyr - evt ligge på sofaen og putte med den en halv time inden han kommer i seng. Så kan det være han med tiden forbinder den med noget hyggeligt og rart

Anmeld

29. februar 2012

morethanperfect

Heza2410 skriver:

Oscar har intet
Hvilket jeg er ret glad for  

Anmeld

29. februar 2012

dola

Heza2410 skriver:

Nu har jeg ikke nogen lille endnu, men vi 2 voksne sover med 2 bamser i sengen pt. for at de skal komme til at lugte af os.. Har læst et eller andet sted at det skulle være godt...!

Anmeld

29. februar 2012

4xGreve

Heza2410 skriver:

Danieela har et sove dyr, en kanin med meget lange øre, ben og arme...

Hun fik den i julegave af sin onkel og dengang var hun omkring 6 måneder, hun er idag knap 4år

Anmeld

29. februar 2012

MyLove E

Heza2410 skriver:

Her har Elias en abe som hedder abe:-)

Anmeld

29. februar 2012

Jonatansmor

Heza2410 skriver:

Her har drengen masser af bamser. Yndlingene ligenu er anden, elefanten og hesten som han også har med i seng, ikke fordi han ikke kan sove uden, han synes bare de er rigtigt dejlige at kysse og kramme.

Da han var mindre var bamser heller ikke noget, men nu hvor han tøffer rundt og arrangerer sine ting, er de faldet i hans smag. Så nu kører han rundt med sin trillebør fyldt med bamser og sætter dem fint på stuebordet når vi skal se film

Anmeld

29. februar 2012

Fenja09

Altså hvis der med sovedyr menes bamser, så nej. Alberte har kun sin dyne og sin sut når hun skal sove. Det frarådes faktisk også at babyer har bamser i deres seng pga deres kropsvarme/overskudsvarme.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.