Hvor længe gik I i mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 4 1/2 år og jeg ses ikke mere med hans mødregruppe - men har kontakt med et par stykker af dem på fb. Vi mødes 1 gang om ugen, da ingen af os havde børn i forvejen.

Lina fylder 3 år her til marts og hendes mødregruppe ses jeg stadigvæk med. Der er 1 som er faldet fra ud af 6. Vi ses hver den første tirsdag i måneden uden børn til kaffe, te og hygge et par timer. Vi ses ca. 3 gange om året med børn en søndag formiddag/middag. Da vi var på barsel mødes vi hver 10 dag, da vi alle have børn i forvejen og dagene hurtigt blev fyldt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

FamilenStorm

LunaLykke skriver:

Ja, overskriften siger det meste. Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres mødregruppe fortsatte? 
Min mødregruppe startede engang i oktober og vi var 7 og vi mødes en gang om ugen. Men nogen er begyndt så småt at falde fra og melder afbud stort set hver gang. Fred være med det, det jo helt i orden. Jeg kom bare til at tænke på, hvor længe det egentlig er normalt at fortsætte? Og hvad når man starter på arbejde igen.?Hvad gjorde I ?  

Vi startede ud som 5, men efter første møde meldte den ene dig ud.. Vi startede da de små var ca 1 mdr.. I barslen mødtes vi 1 gang i ugen eller i hvertfald hver 14. Dag og vi lavede en masse sammen, babybrunch, babybio, shopping, træning mv.. Ja nogle gange såsom lidt oftere. Kunne os bare være til en gå tur :-)

Efter barsel er endt ses vi ca hver 2-3 mdr - ser dog den ene fra gruppen lidt oftere :-)

Anmeld

29. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi kom i en rigtig god gruppe, hvor vi mødtes en gang i ugen, hvis der feks gik en god film i baby bio tog vi også tit i bio. Nogle gange var alle med, andre gang ik. Vi var 6 i min gruppe. Nu er vores unger 3 år og jeg mødes stadig jævnligt med 1. 2 af de andre har børn i samme bh som thea, så der ses vi flere gange om ugen. 

Hende jeg stadig ses med er også gravid med nr 2, så vi håber at komme i samme mødregruppe igen. Vores børn har sjovt nok fødselsdag samme dag som thea, så vi mødte hinanden første gang på neo afd i Herning og har fuldest ad siden. Vh stine

Anmeld

29. februar 2012

Maja_4000

Vi startede i januar og var sammen en gang hver anden uge indtil december .. Så 11 måneder Dér sluttede min og en andes barsel og de andres er så småt ved at  være slut nu .. Men vi har stadig kontakt og ses engang imellem .. Det er bare meget sværere at finde en dag nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.