Hvor længe gik I i mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

lycly

Ja, overskriften siger det meste. Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres mødregruppe fortsatte? 
Min mødregruppe startede engang i oktober og vi var 7 og vi mødes en gang om ugen. Men nogen er begyndt så småt at falde fra og melder afbud stort set hver gang. Fred være med det, det jo helt i orden. Jeg kom bare til at tænke på, hvor længe det egentlig er normalt at fortsætte? Og hvad når man starter på arbejde igen.?Hvad gjorde I ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

oerbaek

LunaLykke skriver:

Ja, overskriften siger det meste. Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor længe jeres mødregruppe fortsatte? 
Min mødregruppe startede engang i oktober og vi var 7 og vi mødes en gang om ugen. Men nogen er begyndt så småt at falde fra og melder afbud stort set hver gang. Fred være med det, det jo helt i orden. Jeg kom bare til at tænke på, hvor længe det egentlig er normalt at fortsætte? Og hvad når man starter på arbejde igen.?Hvad gjorde I ?  

Jeg har en dreng på 6 år og vi ses stadig i hans mødregruppe 1 gang hver 2 måned ca. 

Så har jeg en dreng på 4 år og der ses vi også stadig en gang om måneden

så har jeg også en dreng på 11 måneder og der er vi kun 2 tilbage så det kan man vel ikke kalde en mødregruppe mere, men vi ses stadig hende den anden og jeg. 

Anmeld

28. februar 2012

lycly

oerbaek skriver:

Jeg har en dreng på 6 år og vi ses stadig i hans mødregruppe 1 gang hver 2 måned ca. 

Så har jeg en dreng på 4 år og der ses vi også stadig en gang om måneden

så har jeg også en dreng på 11 måneder og der er vi kun 2 tilbage så det kan man vel ikke kalde en mødregruppe mere, men vi ses stadig hende den anden og jeg. 

Okay hvor hyggeligt I stadig ses, holdt I op med at ses ofte da I startede på arbejde/studie igen da? 

Anmeld

28. februar 2012

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

jeg går stadig derned hvis jeg har lyst.. 

(min mødregruppe foregår i et lokale lejet af københavns kommune til åbenthus osv hvor sundhedsplejen holder til) og så er der en sundhedsplejerske med hver gang og så får de nybagte mødre der ikke lige findes en traditionel mødregruppe til, et tilbud om at komme derned og være en del af hyggen. og jeg har elsket at komme derned og så kommer vi stadig forbi hvis det er jeg har lyst til det.. det er lidt et pusterum for mig at komme derned... det er skønt 

Anmeld

28. februar 2012

Fenja09

Jeg har aldrig været i en mødregruppe - så ved ikke hvad normalen er, men flere af mine veninder snakker stadig med de piger de mødte i gruppen efter flere år.

/Fenja

Anmeld

28. februar 2012

oerbaek

LunaLykke skriver:

Okay hvor hyggeligt I stadig ses, holdt I op med at ses ofte da I startede på arbejde/studie igen da? 

Ja det var da vi alle startede op på job igen, der blev det 1 gang om måneden/hver anden måned

Anmeld

28. februar 2012

LR85

Gør stadig. Børnene er 2 år. 

Anmeld

28. februar 2012

hende-nanna

Jeg bliver snart 18 år, og vi mødes stadig et par gange om året. Dog startede vi 6 hold, men to faldt fra efter én enkelt gang, og den sidste hoppede fra for en fem år siden.

Det er så hyggeligt. Vi mødes så vores mødre kan snakke, mens vi kan snakke skole, kærlighed osv. og senere tager vi måske til fest eller lignende, for at være sammen 

Anmeld

28. februar 2012

Maja88

vi startede med at ses i januar og vi ses stadigvæk selvom nogen er startet arbejde

Anmeld

28. februar 2012

Nadia&Daniel

LunaLykke skriver:

Desværre gik det ikke i vores gruppe af flere oversager  Men tre af dem ses stadig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.