Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have rødspætte fileter fra fiskehandleren, med kartofler og persillesovs Vi får fisk min. en gang ugentligt.
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kahluna skriver: Det er sidst på måneden, så der er ikke de store penge tilbage til mad og andre fornøjelser. Godt det er løn-dag imorgen. Men jeg tror vi skal have kartoffel-tortillas med lidt salat og kylling i. Smager sindsygt godt - OG ER BILLIGT!
Det er sidst på måneden, så der er ikke de store penge tilbage til mad og andre fornøjelser. Godt det er løn-dag imorgen.
Men jeg tror vi skal have kartoffel-tortillas med lidt salat og kylling i. Smager sindsygt godt - OG ER BILLIGT!
Lyder godt Mums.. ja heldigivs for det er løndag
vi skal have ris og koteletter
I dag skal kæresten og jeg have calzone (indbagt pizza). Det ville kæresten så gerne have, så det laver jeg da
AalborgPigen skriver: Uhmm det lyder godt Hvorfor havde du en dum tur ved lægen ?
Uhmm det lyder godt Hvorfor havde du en dum tur ved lægen ?
Vil ikke spamme din tråd med det. Inde på min profil kan du finde mit seneste indlæg
AalborgPigen skriver: Uhmm det lyder også godt
Uhmm det lyder også godt
Det er det virkelig også
Vi skal have kylling i fad med porre, bacon, pikantost og masser af spinat. Og dertil brune ris..mums
AalborgPigen skriver: Ja jeg er totalt ide forladt Help meeeee
Ja jeg er totalt ide forladt Help meeeee
Rugbrød og frugt, da jeg har håndboldtræning lige oveni aftensmaden. Så det er hvad min aftensmad består af hver tirsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128