Endnu en af disse :) Hvad skal i spise idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Hvad er Princip? Pitabrød er namme namme

Princip! Pitabrød er et mærke i føtex og de laver de bedste pitabrød, de er store og super lækre, dem kan jeg klart anbefale, de ligger på frost og er ikke så kedelige som jeg synes andre pitabrød godt kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

JustinsMoar

AalborgPigen skriver:

Årh det elsker jeg.. Men kan kæresten heller ikke lide... Han er en kræsen pind. 

Herhjemme er det Justin og farmand der spiser det. 

Jeg bryder mig ikke om medisterpølse, så jeg nøjes med sovs og kartofler ..  

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

JustinsMoar skriver:

Herhjemme er det Justin og farmand der spiser det. 

Jeg bryder mig ikke om medisterpølse, så jeg nøjes med sovs og kartofler ..  

Hehhe vi kan bytte

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Princip! Pitabrød er et mærke i føtex og de laver de bedste pitabrød, de er store og super lækre, dem kan jeg klart anbefale, de ligger på frost og er ikke så kedelige som jeg synes andre pitabrød godt kan være

Vil jeg kigge efter .. TUsind tak 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

M&M's Mor skriver:

ja passede heller ikke lige mor her men hvis bare musen spiser så er jeg glad...

Nemlig

Anmeld

28. februar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Mummse det lyder lækkert. Kæresten kan ikke lide fisk.: Får ham kun til at spise tun på dåse .. Hmm.. Må til at lokke ham.

Ja, det er jo så sundt så sundt siger de kloge

Tror meget det handler om, hvordan fisken/maden bliver tilberedt - jeg kan f.eks ikke fordrage lam, men har smagt det een gang hvor det var tilberedt helt fantastisk og så kunne jeg sagtens spise det

Mon din kæreste kan lide tunbøffer - dem kan man også købe ved fiskehandleren og de smager altså også super godt.

/Fenja

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Ja, det er jo så sundt så sundt siger de kloge

Tror meget det handler om, hvordan fisken/maden bliver tilberedt - jeg kan f.eks ikke fordrage lam, men har smagt det een gang hvor det var tilberedt helt fantastisk og så kunne jeg sagtens spise det

Mon din kæreste kan lide tunbøffer - dem kan man også købe ved fiskehandleren og de smager altså også super godt.

/Fenja

Det kan være jeg skal prøve det  

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

Mette&Alexander skriver:

præsis også disse tanker her, så de ikke skal ligge sommern over.

Så vi tager også suppe med boller og pt er jeg igang med at bage flutes dertil....

lækkert med hjemmebagte flutes

Manden valgte så at købe 2x suppe så nu har vi sådan en liggende i fryseren istedet for suppebollerne... Så er vi jo lige vidt

Anmeld

29. februar 2012

Muffin_girl

Team Putte skriver:

lækkert med hjemmebagte flutes

Manden valgte så at købe 2x suppe så nu har vi sådan en liggende i fryseren istedet for suppebollerne... Så er vi jo lige vidt

Hahah ja det er typisk

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

AalborgPigen skriver:

Hahah ja det er typisk

Ja han gjorde det jo af en god mening fordi han ik kunne huske om jeg var mest til okse eller hønsekødssuppe, men altså alligevel

Har advaret ham om at jeg snart skal have noget mexicansk og så får han suppe igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.