Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Lyder så godt
Lyder så godt
synes det er rigtig sommerspise, selvom det ikke helt er sommer endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: det må jeg prøve... namme de er så lækre
det må jeg prøve... namme de er så lækre
Ja prøv det.. det er guf
Lukasmor skriver: Ja prøv det.. det er guf
jaaa det skal prøves for når vi har lavet er der peber lidt chili og gulerødder i
Stegt flæsk med persille sovs!
Og B&J til dessert, efter en dum tur ved lægen!
B&J skriver: jaaa det skal prøves for når vi har lavet er der peber lidt chili og gulerødder i
Overvejede også at putte gulerødder i .. Må prøves
Lukasmor skriver: Overvejede også at putte gulerødder i .. Må prøves
jaaaa det smager sååå godt
Heheh . Køber du bare de der pandekager/tortillia?
Du kan lave dem selv ret nemt ved at blende et par kogte kartofler tilsat lidt salt og så mel i, til det ikke kan tage mere. Derefter ruller man dem ud i passende størrelser og bager på panden. Det er super nemt og smager rigtig godt
Jeg aner det ikke ..
Mig og Caroline er alene hjemme i aften , så gider ikke lave noget "avanceret" .. Håber Spar kan inspirerer mig , når jeg står der nede
Det er sidst på måneden, så der er ikke de store penge tilbage til mad og andre fornøjelser. Godt det er løn-dag imorgen.
Men jeg tror vi skal have kartoffel-tortillas med lidt salat og kylling i. Smager sindsygt godt - OG ER BILLIGT!
AalborgPigen skriver: Det lyder ellers godt men sådan er min kæreste også.. Han siger det ikke er rigtigt mad
Det lyder ellers godt men sådan er min kæreste også.. Han siger det ikke er rigtigt mad
Elsker den tærte, og alle mulig andre.. Men ja de sk*de mænd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128