Endnu en af disse :) Hvad skal i spise idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Jeg er så dårlig til at lave det.. Syntes de bliver skide tørre.. Har du en god opskrift ?

steger dem meget lidt på panden... giv lidt salt og peber

putter dem i et fad med peberfrugt flået tomater og milda fløde 4% lidt bacon  nogle gange andre grøntsager smag og behag...  tit blander jeg de flået tomater og fløden i en skål og putter lidt peber og salt der i så smager det ummm

ind i ovnen i 1time til 1½time bare på 180grader lad det stå det bliver dejligt mørt og smager super...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

delimus

AalborgPigen skriver:

Ja jeg er totalt ide forladt Help meeeee

Indbagte kyllingefileter m. pikantost og persille 
med ovnkartofler, ærter og paprikasauce  

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

delimus skriver:

Indbagte kyllingefileter m. pikantost og persille 
med ovnkartofler, ærter og paprikasauce  

Hvordan laver du det kylling ?  

Og paprikasaucen ? 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

steger dem meget lidt på panden... giv lidt salt og peber

putter dem i et fad med peberfrugt flået tomater og milda fløde 4% lidt bacon  nogle gange andre grøntsager smag og behag...  tit blander jeg de flået tomater og fløden i en skål og putter lidt peber og salt der i så smager det ummm

ind i ovnen i 1time til 1½time bare på 180grader lad det stå det bliver dejligt mørt og smager super...

Det må prøves en dag

Anmeld

28. februar 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Det må prøves en dag

det syntes jeg helt klart vores dreng smaskede godt igår... men ikke det betyder det smager godt

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

det syntes jeg helt klart vores dreng smaskede godt igår... men ikke det betyder det smager godt

Det tror jeg helt sikkert

Anmeld

28. februar 2012

delimus

AalborgPigen skriver:

Hvordan laver du det kylling ?  

Og paprikasaucen ? 

Ferske kyllingebryster og så skærer jeg en rille i dem, så dyb som muligt uden at skære igennem, fylder pikantost i og krydr med salt og peber. Idag havde jeg så lige en rest frisk persille, så det blev hakket og drysset over og så blev de enkeltvis pakket ind i butterdej. 

Når de så ryger i ovnen i aften, pensler jeg dem lige med æg og giver dem et drys paprika og så får de 20-25 min i ovnen v.180 C varmluft.
Saucen der smelter jeg bare noget fedtstof i en gryde eller varmer noget olie op. Så "brænder" jeg paprikaen af deri og tilsætter lidt mel og så ellers bare som enhver anden opbagt sauce, tilsætter jeg væde (mælk, bouillon eller lidt af hvert) som man nu har lyst til :-)

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Lukasmor skriver:

Kyllingefrikadeller, Tatiki, Kartofler og Salat

ej nu får jeg lyst til kylling deller det er så godt hvad putter du i dine

Anmeld

28. februar 2012

IngenKoPåIsen

Tomatsuppe med suppehorn og grovflutes!

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

delimus skriver:

Ferske kyllingebryster og så skærer jeg en rille i dem, så dyb som muligt uden at skære igennem, fylder pikantost i og krydr med salt og peber. Idag havde jeg så lige en rest frisk persille, så det blev hakket og drysset over og så blev de enkeltvis pakket ind i butterdej. 

Når de så ryger i ovnen i aften, pensler jeg dem lige med æg og giver dem et drys paprika og så får de 20-25 min i ovnen v.180 C varmluft.
Saucen der smelter jeg bare noget fedtstof i en gryde eller varmer noget olie op. Så "brænder" jeg paprikaen af deri og tilsætter lidt mel og så ellers bare som enhver anden opbagt sauce, tilsætter jeg væde (mælk, bouillon eller lidt af hvert) som man nu har lyst til :-)

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.